تاریخ انتشار :

ایالت تنسی آمریکا

یک زن مسلمان،اولین مسلمان در دولت شهری نشویل در ایالت تنسی آمریکا

نتایج اولیه انتخابات نشان می دهند که یک زن مسلمان سیاه پوست با نام زلفت سارا، در انتخابات شهری در نشویل واقع در ایالت تنسی برنده شده است

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از legit، یک زن مسلمان سیاه پوست دیگر در انتخابات در آمریکا برنده شده و درحالی که نتایح رسمی هنوز اعلام نشده اند، با تایید هیات انتخابات به عنوان نخستین مسلمان در دولت شهری نشویل در ایالت تنسی آمریکا معرفی خواهد شد.

براساس نتایج غیررسمی زلفت سارا، یک بانوی مسلمان آمریکایی، که نخستین مسلمان منتخب در دولت تنسی بوده و می گوید در کمپین انتخاباتی خود با اهانت ها و برخوردهای اسلام هراسی متعددی روبرو بود، با این حال احساس می کند که اکثریت مردم از او پشتیبانی کرده اند.

سارا یک حسابدار خبره در دانشکده پزشکی مهاری در نشویل است و در طول مبارزات انتخاباتی خود با اظهار نظرهای ضدمسلمانی بسیاری روبرو بوده است. با این وجود ، او به دلیل حمایت گسترده خود از افرادی با پیشینه مذهبی مختلف کار خود را متوقف نکرد.

در طول مبارزات انتخاباتی خود ، او بودجه بسیار گسترده ای برای مبارزات انتخاباتی نیز داشت ، زیرا در طول فعالیت خود روی موضوعات مربوط به امور مالی و آموزش عمومی متمرکز بود.

او یک بار در یکی از مصاحبه های خود گفت که اگر او به شورا نپیوندد ، به عنوان یک فعال مدنی به زندگی خود ادامه خواهد داد.

وی در این باره گفت: من به خودم می گفتم اگر من به شورا نروم ، فردا از خواب بیدار می شوم و به کارم  به عنوان یک فعال مدنی ادامه خواهم داد. سپس صدای تشویق هوادارانم را شنیدم و با خودم گفتم که شانسی برای پیروزی دارم.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار