تاریخ انتشار :

انگلیس

جایزه ملکه انگلیس به خیریه اسلامی؛دست مسلمان بابت کمکهای داوطلبانه

خیریه اسلامی «دست مسلمان» که بیش از ۲۵ سال فعالیت داوطلبانه انجام داده، جایزه ای به سبب کمک رسانی به بی خانمان ها و خانواده های کم درآمد در انگلستان دریافت می کند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) داوطلبانه به منظور مبارزه با فقر و کمک به خانواده های کم درآمد، برترین جایزه در این کشور را دریافت می کند.

سازمان «دست مسلمان» مستقر در شهر ناتینگهام، جایزه ملکه را برای خدمات داوطلبانه، یکی از بالاترین جوایز برای گروه های داوطلبانه در انگلستان را به دست می آورد.

لاخته حسینیان مدیر سازمان «دست مسلمان» در این رابطه گفت: ما خرسندیم و باعث افتخار ماست که فعالیت های داوطلبان و کارکنان سازمان به چشم می آیند.

وی گفت: برای بیش از ۲۵ سال به هدف مان برای حمایت و تقویت جوامع چه در سطح جهانی و چه در بریتانیا پایبند بوده ایم. این جایزه گواهی بر این است که تا چه حد به اهداف مان دست یافته ایم و برای ادامه کار حیاتی با همکاری داوطلبانی که ستون فقرات سازمان ما هستند به تلاش ادامه می دهیم.

این موسسه خیریه به دلیل راه اندازی نهادهایی از جمله غذا دادن به خانواده های کم درآمد و بی خانمان ها شناخته شده است.

این جایزه قرار است توسط سر جان پیس ، لرد ستوان ناتینگهام شایر – مدیر ارشد اجرایی و نماینده ملکه در سطح انگلستان ، روز پنجشنبه ، ۲۶ سپتامبر اهدا شود. این جایزه نخستین بار در سال ۲۰۰۲ اهداء شده و هر ساله به گروه های خاص تعلق می گیرد.

مقصود احمد مدیر توسعه و رفاه در دست مسلمان نیز گفت: این یک شناخت واضح و شایسته از کارهای ما در انگلستان توسط تیم و داوطلبان ما است که بسیار سخت تلاش کرده اند تا در اجتماعاتی که در آن فعالیت می کنند تفاوت ایجاد کنند.

گفتنی است دست مسلمان، یک آژانس کمک رسانی بین المللی و عام المنفعه است که در سال ۱۹۹۳ راه اندازی شده و به بیش از ۵۰ کشور کمک رسانی کرده و بیش از ۳۰ شعبه مختلف دارد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار