تاریخ انتشار :

روسیه

بررسی تاریخچه و مسائل و مشکلات مسلمانان در مجله حج

مجله «حج» که به دو صورت الکترونیکی و مکتوب در سراسر روسیه منتشر شده، به بررسی تاریخچه و مسائل و مشکلات مسلمانان در بزرگترین رویداد معنوی سال می‌پردازد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) مجله «حج» از سال ۲۰۰۹ میلادی، با هدف ارتقای سطح اطلاعات عمومی مردم این کشور درباره بزرگترین رویداد معنوی سال در مسکو منتشر می‌شود که امسال نیز به چاپ رسیده است.

این مجله سهم بسیاری در بیان مشکلات مسلمانان در حج دارد و مطالبی را درباره مباحث اعتقادی که نیازمند به روزرسانی و ارائه اطلاعات صحیح است ارائه می‌کند و در دسترس مردم قرار می‌دهد.

همچنین در این مجله مطالب بسیاری درباره تاریخ حج از جمله در درباره اینکه مسلمانان در گذشته چطور به حج می‌رفتند نیز صحبت می‌شود و آرشیوی از مطالب و عکس‌های مرتبط نیز در این مجله در دسترس قرار می‌گیرد تا سبب تشویق مردم شود و زمینه آشنایی آنها با حج را فراهم کند. در این مجله مردم با آداب و سنن کشور خود و درگذشتگان در موضوع حج آشنا می‌شوند.

این مجله به کوشش شورای مفتیات و توسط انتشارات مدینه در مسکو منتشر می‌شود و نسخه الکترونیکی نیز دارد که زمینه ارائه آن در سراسر روسیه را فراهم می‌کند.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار