تاریخ انتشار :

برند معروف روس

تولید محصولاتی برای مشتریان مسلمان توسط برند معروف روس

برای نخستین بار یک برند معروف روس برای تبلیغ محصولات خود از یک مدل محجبه استفاده کرد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از مسکوتایمز، در سال‌های اخیر استفاده از مدل‌های محجبه برای تبلیغ محصولات منطبق با ارزش‌های اسلامی از سوی برندهای معروف غربی رواج یافته است.
شرکت‌های مشهوری چون (American Eagle) و نایکی (Nike) به تولید محصولاتی برای مشتریان مسلمان خود پرداخته‌اند. اما در روسیه اوضاع متفاوت بوده است.

آزادی حجاب در روسیه همواره یک موضوع مناقشه‌برانگیز بوده است. در سال ۲۰۱۷ یک مدرسه روستایی در جمهوری مسلمان‌نشین موردوویا (Mordovia)، دانش‌آموزان و معلمان خود را از پوشیدن روسری منع کرد که این امر به یک جنجال در سطح ملی تبدیل شد.
حالا برای اولین بار در روسیه یک شرکت معروف در تبلیغات خود تصویر یک بانوی محجبه را به کار برد. شرکت گلوریا جینز (Gloria Jeans)، تولید‌کننده پوشاک در تبلیغات اخیر خود با شعار «فقط خودت باش» از تصویر یک دختر محجبه برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرد.

این شرکت در حساب اینستاگرام خود نوشت: ما همیشه از دیدن شما خوشحال می‌شویم؛ فارغ از اینکه سن، نژاد، رنگ پوست، دین یا جهان‌بینی شما چه باشد.

«ولادیمیر ملنیکف» مؤسس این شرکت می‌گوید: شرکت ما می‌خواهد این امر را روشن کند که ما برای همه لباس تولید می‌کنیم. درآمد گلوریا جینز سال گذشته به ۴۰ میلیارد روبل معادل ۶۰۰ میلیون دلار رسید.
برآورد می‌شود، حدود ۲۰ میلیون مسلمان در روسیه زندگی می‌کنند که ۱۴ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند.
منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار