تاریخ انتشار :

برند تجاری جدید با نام «نیت»

طراحی سجاده هایی با کاربری زیرانداز وشال

یک طراح مسلمان اهل بروکلین سجاده های جدیدی طراحی کرده که هم به عنوان سجاده و هم به عنوان شال بر روی دوش قابل استفاده هستند.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل ازfastcompany، یک برند تجاری جدید با نام «نیت» اقدام به تولید سجاده های جدیدی کرده که هم به عنوان زیرانداز نماز و هم به عنوان شال مورد استفاده قرار می گیرند.

در سراسر جهان سجاده ها و زیراندازهای نماز اغلب دارای طراحی سنتی عربی و اسلامی دارند برای مثال مانند طرح هایی که در فرش های ایرانی یافت می شوند.

یکی از الگوهای مرسوم که بیشتر در سجاده ها مورد استفاده قرار می گیرند قوس برجسته گنبد مساجد است که جهت به سوی کعبه را نشان می دهند. در این میان میهرا میرزا یک متخصص طراحی مستقر در بروکلین، در نیویورک سجاده هایی با طراحی مدرن، رنگی و انتزاعی برای نسل جدید مسلمانان تولید کرده است.

وی به تازگی برند تجاری جدیدی با نام «نیت» راه اندازی کرده و این سجاده ها را به صورت آنلاین به فروش می رساند.

میرزا که در یک طراح دیجیتال بوده و در شرکت های تجاری طراحی کار کرده می گوید: از آنجا که من در دنیای دیجیتال فعالیت دارم ، طبیعی است که به دنبال فعالیت های موجود برای ایجاد تعادل باشم و بسیار لذت بخش است تا چیزی خلق کنم که قابل لمس باشد و بسته به نیاز فرد مورد استفاده قرار بگیرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار