تاریخ انتشار :

مرکز اسلامی تارانکی

هفته آگاهی رسانی اسلامی در مساجد سرتاسر نیوزلند

در راستای هفته آگاهی رسانی اسلامی در نیوزیلند، مرکز اسلامی تارانکی در غرب این کشور، به هدف ایجاد دوستی و همدلی میان مردم، درهایش را به روی غیرمسلمانان گشود.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل ازstuff، مرکز اسلامی تارانکی در نیوپلی ماث، منطقه ای در غرب نیوزیلند بعد از ظهر روز گذشته درهایش را به روی مردم و غیرمسلمانان گشود تا برای آن ها در خصوص اعتقادات دینی اسلام آگاهی رسانی انجام دهد.

یوسف خان یک عضو انجمن مسلمانان تارانکی گفت: این رویداد در مساجد سرتاسر کشور به مناسبت هفته آگاهی رسانی اسلامی در حال انجام است و هدف آن ایجاد دوستی و همدلی میان مردم است.

مراسم درهای باز این مسجد از ساعت ۱۲ ظهر آغاز شده و تا ۴ بعد از ظهر ادامه داشت. در این گردهمایی اعضای مسجد به سئوالات مردم درباره دین پاسخ داده، بازدیدکنندگان در تور بازدید از مسجد شرکت کرده، فرصتی برای تعامل و گفتگو با نمازگزاران و مسلمانان پیدا کرده و توانستند از نزدیک شاهد عبادت آنان باشند. در این مراسم پلیس و نیروهای امنیتی در ورودی های مسجد به نگهبانی ایستاده بودند.

املیا دانولد و دختر ۵ ساله اش کلارا، یکی از شرکت کنندگان در این نشست بودند. املیا در این رابطه گفت: برایم خیلی جالب است درک کنم که چرا دوست مادرم حجاب به سر می کند و چرا گاهی دستش را حنا می گذارد. آشنایی با فرهنگ اسلامی همیشه کنجکاوی من را برمی انگیخت.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار