تاریخ انتشار :

شهر سانتا کلاریتا در جنوب غربی ایالت کالیفرنیا

فرزندان آینده سازان جامعه هستند، هدف اصلی تاسیس انجمن جوانان مسلمان شهر سانتا کلاریتا

در یک گردش خانوادگی که توسط انجمن جوانان مسلمان سانتا کلاریتا به مناسبت بزرگداشت عید سعید قربان برگزار شد، کودکان در این شهر به بازی های متنوع پرداختند و در مراسم عید در فضای باز شرکت کردند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل ازsignalscv، کودکان مسلمان در شهر سانتا کلاریتا در جنوب غربی ایالت کالیفرنیای آمریکا، در یک دورهمی تفریحی- فرهنگی عید سعید قربان شرکت کردند.

این گردهمایی توسط انجمن جوانان مسلمان سانتا کلاریتا به منظور بزرگداشت عید قربان برگزار شده بود و کودکان در پارک والنیکا گلن گردش کردند، و از اسباب بازی ها و دیگر مراسم مفرح در این مراسم استفاده کردند.

ولید متوالی، رئیس و بنیانگذار این انجمن گفت: عید قربان معمولا بزرگداشت پایان زیارت حج به مکه و بزرگداشتی برای قربانی حضرت ابراهیم (ص) در پیشگاه خداوند است. ما معمولا در این دوره از سال گردهم جمع می شویم، سرگرم تفریح با جامعه هستیم.

متوالی می گوید این سازمان را در سال ۲۰۱۷ راه اندازی کرده و معتقد است با وجود اینکه تنوع فرهنگی-نژادی در شهر سانتا کالاریتا تا حدی پذیرفته شده است اما صدای مسلمانان به گوش کسی نمی رسد.

وی هدف خود را از راه اندازی این سازمان، اعتقاد بر اینکه فرزندان آینده سازان جامعه هستند اعلام کرد و همچنین قصد داشت با گروه های فرهنگی ارتباط برقرار کند.

 احمد الماجار سرپرست سازمان و برپاکننده این گردش خانوادگی نیز گفت: مهم است بازی ها به گونه ای باشد که کودکان را سرگرم کند و همچنین به شیوه ای برای ایجاد رابطه میان بزرگسالان و کودکان تبدیل گردد.

الماجار گفت: ما این فعالیت ها را انتخاب کردیم زیرا می خواستیم کودکان را  خارج از فضای الکترونیکی و بازی های کامپیوتری وارد سازیم. در بیشتر زمان سال، مردم در حال کار هستند و گردهم جمع شدن برایشان سخت است. برای همین برای ما مهم است که در این وقت از سال دور هم جمع شویم و همچنین مسلمان و غیرمسلمان شرکت داشته باشند و هدف ما این است که یک اجتماع متحد باشیم.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار