تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری

هتل آپارتمان با هتل در مشهد چه تفاوتی دارد؟

اگر سفر شما فقط به قصد زیارت و تفریح است و به دنبال دوری از هرگونه گرفتاری هستید یک انتخاب هتل مناسب بهترین گزینه برای شما می باشد.

ممکن است برای شما این اتفاق رخ داده باشد که در انتخاب بین یک هتل و هتل آپارتمان مردد مانده باشید، این که هزینه کدام مناسب تر است؟تفاوت میان آن­ها چیست؟کدام سرویس بهتری ارائه می­دهد؟

اگر قیمت آنها مساوی باشد شما بیشتر دچار شک و تردید می­ شوید که کدام یک انتخاب مناسب­تری است؟

قبل از وارد شدن به بحث ذکر یک مطلب ضروری است تا ذهن شما بدون هیچ گونه پیش داوری آماده قضاوت شود و آن این است که تصور عموم که فکر می­ کنند هتل آپارتمان ها نسبت به هتل­ها کیفیت پایین تری دارند کاملا غلط است.

برای سکنا گزیدن هتل بهتر است یا هتل آپارتمان؟

محل اقامت یکی از مسائل مهم در سفر به مشهد مقدس است که مسافران باید با توجه به تعداد همسفرها و مقدار پول و هدف سفر آن را انتخاب کنند.

هتل مشهد و هتل آپارتمان های زیادی با رده تخفیف­های مختلفی وجود دارد که با یک سرچ ساده در اینترنت می­ توانید درباره آن­ها مطلع شوید و به راحتی هر کدام را که می­ خواهید رزرو کنید.

ولی بهتر است قبل از رزرو هر کدام از تفاوت های آن ها آگاه باشید تا بتوانید انتخاب عاقلانه و مناسبی داشته باشید.

پس با ما همراه شوید تا شما را در یک انتخاب خوب یاری کنیم…

امتیازهای هتل آپارتمان

در مسافرت­های خانوادگی و در تورها با توجه به هزینه زیادی که ممکن است برای خوراک از دست رود هتل آپارتمان ها با داشتن آشپزخانه میتوانند باعث صرفه جویی در این مورد شوند. (عکس)

تفاوت هتل­های مشهد با هتل­ آپارتمان­های مشهد

به طور کلی تفاوت های میان این ۲ را میتوان در ۳ مورد خلاصه کرد:

۱)فرق میان انواع واحدهای اقامتی

۲)اختلاف در شیوه سرویس دهی

۳)تفاوت در اندازه و مساحت­ها، جنس سازه­ها و طرح ساختمان

تور مشهد هتل مشهد و تور مشهد هتل آپارتمان مشهد وجود دارد که باید بررسی کرد که تور در چه هتلی انجام میشود و از نظر کیفیت شرایط ایده آل می باشد.

اصلی ترین تفاوت هتل و هتل آپارتمان­ها در نوع و اندازه­ شان است؛ سکنا گزیدن در هتل آپارتمان تفاوتی با اجاره آپارتمان ندارد.

برخلاف هتل که فقط شما تخت و سرویس بهداشتی دارید در هتل آپارتمان شما در واقع یک واحد آپارتمانی را می­ گیرید که اتاق خواب، حال، آشپزخانه و سرویس بهداشتی دارد.

بعضی اتاق­ها و سوئیت های لوکس در مشهد آشپزخانه نیز دارند اما تفاوت قیمت فاحشی با هتل آپارتمان ها دارند.

نوع سرویس دهی و خدمات نیز از دیگر تفاوت میان این دو است (عکس)

یکی از علل بالا بودن هزینه­ های هتل این است که به میهمانان سرویس­های بسیار خوبی ارائه می­دهند و امکانات رفاهی فراوانی برای افراد فراهم می­ کنند که البته هدف از ساخت هتل­ ها نیز همین امور است و پول زیادی که می­ گیرند بابت ارائه همین سرویس­هاست.

تعداد ستاره ­های یک هتل در شیوه­ ی سرویس دهی هتل اثر دارد؛ در واقع رتبه بندی هتل ها بر اساس تعداد ستاره­ یکی از راهنمایی های مناسب برای انتخاب گردشگران است تا بر اساس خدماتی که می­ خواهند دریافت کنند انتخابی آگاهانه داشته باشند.

هتل حیات شرق مشهد یکی از بهترین هتل آپارتمان های سه ستاره مشهد می باشد که دارای واحد های بسیار شیک و لوکس می باشد و از جمله بهترین هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد هتل آپارتمان حیات شرق مشهد میباشد.

متداول ترین خدمات شامل روم سرویس، لابی، استخر، کافی ­شاپ، ماساژ، مجموعه ورزشی، غرفه، اینترنت، جکوزی، اتاق­ های بازی و تفریح، خشک­شویی داخل ساختمان، خدمات داخل اتاق، اتاق­های پذیرایی و گردهمایی و مراکز تجاری است که به طور کلی در اکثر هتل­ ها وجود دارند ولی معمولا هتل آپارتمان ­ها مسئولیتی در قبال ارائه این خدمات بر عهده نمی­ گیرند.

البته برخی از هتل آپارتمان­ های خوب در مشهد برای آسایش و رضایت­مندی مشتریان بخشی از این خدمات را ارائه می­ دهند و حتی بعضی از آن­ها سرویس هایی همانند هتل­ های چند ستاره ارائه می­ دهند ولی چون شیوه و طرز ساختمان هتل آپارتمان متناسب با اصول و قواعدی که باید در ساخت هتل رعایت شود، نیست مجوز هتل را دریافت نمی­ کنند.

کم یا زیاد بودن ستاره های هتل متناسب با رعایت این قواعد است:

  • وسعت و ابعاد لابی
  • عرض خیابانی که هتل در آن واقع شده است
  • تعداد واحدهای اقامتی در هتل
  • وجود پارکینگ اختصاصی در هتل
  • داشتن رستوران اختصاصی

هتل انتخاب بهتری است یا هتل آپارتمان؟

مقدار پولی که قرار است هزینه کنید و تعداد افرادی که همسفر شما هستند در انتخاب هتل یا هتل آپارتمان تاثیر دارد.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در سفر به مشهد قصد دارند از رستوران های مجلل شهر یا از خود رستوران هتل غذا تهیه کنند و آشپزخانه لازم ندارند هتل برای شما مناسب است.

اگر می­خواهید خودتان غذا بپزید بهتر است هتل آپارتمان بگیرید.

اگر سفر شما فقط به قصد زیارت و تفریح است و به دنبال دوری از هرگونه گرفتاری هستید یک انتخاب هتل مناسب بهترین گزینه برای شما می­باشد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار