تاریخ انتشار :

شهر «ریمینی» ایتالیا

برگزاری نمایشگاهی با هدف تصحیح مفهوم اسلام در رسانه‌های غربی در ایتالیا

انجمن بین‌المللی امداد، مراقبت و توسعه (IARC) با هدف تصحیح مفهوم اسلام در رسانه‌های غربی، نمایشگاهی در شهر «ریمینی» واقع در شمال شرق ایتالیا برگزار کرده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از پایگاه خبری «watan-m۳k.com»؛ این نمایشگاه با حضور «محمد بن عبدالکریم العیسی»، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام، در مقر انجمن دوستی میان ملت‌ها در شهر «ریمینی» ایتالیا افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه همچنین، «امیلیا گوارنری»، مدیر انجمن دوستی میان ملت‌ها در شهر ریمینی و گروهی از دیپلمات‌ها و شخصیت‌های علمی و فرهنگی حضور داشتند.
انجمن بین‌المللی امداد، مراقبت و توسعه وابسته به اتحادیه جهان اسلام در این باره گفت: این نمایشگاه در راستای تلاش این سازمان برای تصحیح مفهوم اسلام در رسانه‌های غربی و تبیین ارزش‌های اسلامی از جمله رحمت و رحمانیت در اسلام با عنوان «رحمت ما را گردهم می‌آورد» افتتاح شد.
در این نمایشگاه مجموعه‌ای از تصاویر و فعالیت‌های مستندی، که انجمن بین‌المللی امدادرسانی در مناطق مختلف جهان انجام داده، در معرض دید عموم قرار گرفته است.
یادآوری می‌شود، انجمن بین‌المللی امداد، مراقبت و توسعه (IARC)، یک سازمان خیریه وابسته به اتحادیه جهانی اسلام است که در زمینه ساخت مدارس و مساجد، مراکز آموزشی و فنی حرفه‌ای، کمک به پناهندگان و آسیب‌دیدگان از حوادث طبیعی، حمایت از نخبگان جوامع اسلامی و… فعالیت می‌کند.
منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار