تاریخ انتشار :

آنجلا رهیافته رومانیایی

تازه مسلمان رومانیایی:شیفته کلمات و آهنگ زیبای قرآن شدم

همزمان با دهه ولایت و امامت و در آستانه عید غدیر خم بانوی جوان اهل کشور رومانی با حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) به دین اسلام مشرف شد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  این بانوی جوان که «آنجلا» نام دارد در دفتر مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی حاضر و مراسم ادای شهادتین و مسلمان شدن وی در این مرکز برگزار شد.

این بانوی تازه مسلمان در این خصوص گفت: برای سومین بار است که به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوم و علت گرایش خود به مسلمان شدن را مطالعه درباره اسلام و قرآن کریم و رسیدن به حقانیت این دین می‌دانم.

وی افزود: از سه سال پیش که به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدم حال و هوای عجیبی در خود احساس می‌کردم و آن سفر حال من را دگرگون ساخت و همان سفر بهانه‌ای شد تا در مورد اسلام به مطالعه بپردازم و قرآن را به عنوان مرجع تحقیقات خود قرار دهم لذا ابتدا قرآن را با ترجمه و بعد از فراگیری زبان عربی، متن کلام الهی را به عربی قرائت می‌کردم و جدای از معانی پر محتوا شیفته کلمات و آهنگ زیبای آن شدم.

این بانوی تازه مسلمان ادامه داد: بعد از ازدواج با اجازه همسرم همچنان برای این انتخاب ثابت قدم ماندم و چون حرم حضرت رضا(ع) آغازگر این مسیر جدید بود تصمیم گرفتم با توجه به عنایتی که امام رضا (ع) نسبت به من داشتند در این مکان مقدس به طور رسمی دین اسلام را بپذیرم.

آنجلا افزود: از اینکه امروز خداوند درهای رحمتش را به روی من گشوده و من را با دین پاک و اصیلی آشنا ساخته تا راه درست زیستن را انتخاب کنم بسیار خوشحال هستم.

در این مراسم پس از مشاوره کارشناسان با این بانوی تازه مسلمان، گواهی تشرف به اسلام به وی اعطا و از سوی آستان قدس رضوی نیز هدایایی معنوی همچون قرآن به زبان انگلیسی، چندین جلد کتاب با موضوع اسلام، چادر نماز و سجاده به او هدیه شد

منبع: استان نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار