تاریخ انتشار :

فابیان پاتریک تازه مسلمان آلمانی

تشرف به اسلام جوان آلمانی در مسجد امام اصفهان

حجت الاسلام زمانی گفت: فابیان پاتریک، جوان آلمانی بعد از چند ماه آشنایی با مفاهیم اسلام و تشیع از طریق مبلغین زباندان مدرسه تبلیغی ناصریه، با قرائت شهادتین به دین اسلام تشرف پیدا کرد.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) حجت الاسلام محمد زمانی مسئول دفتر روابط بین الملل حوزه علمیه اصفهان  اظهار کرد: چندین ماه گذشته خانمی به دفتر مدرسه علمیه ناصریه در مسجد امام(ره) اصفهان مراجعه کرد و درخواست مشاوره و گفت وگو با مبلغین زباندان را داشت.

وی بیان کرد: این خانم در این جلسه گفت وگو از مبلغین زباندان سؤالاتی راجع به مفاهیم  و مبانی اسلام وتفاوت های آن با دین مسیحت کرد و در پایان درخواست معرفی کتاب هایی پیرامون این موضوعات به زبان انگلیسی داشت.

مطالب دیگر در مورد آلمانی های تازه مسلمان را اینجا بخوانید

حجت الاسلام زمانی ادامه داد: این خانم که ظاهرا از تور لیدرهای گردشگری هم بود، رفت و آمدهای خود را به این مرکز  جهت پرسیدن سؤالات متعدد دینی افزایش داد تا آن که  از طریق اعتمادی که به مبلغین زباندان مدرسه علمیه ناصریه کرد، ارتباط بین مبلغین زباندان را با جوانی آلمانی به نام فابیان پاتریک برقرار کرد.

وی افزود: آقای فابیان پاتریک طی مراوداتی که با  تور لیدر یاد شده داشت، تمایل به آشنایی با مفاهیم اسلام پیدا کرده بود که در همین رابطه چندین ماه با مبلغین زباندان مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه ارتباط برقرار کرد و با کلیه مفاهیم اصلی وکلی اسلام، تمایزات مکتب شیعه، تفاوت ها و اشتراکات دین اسلام با دین مسیحیت آشنا شد.

 مسئول دفتر روابط بین الملل حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: در نهایت و با همت این جوان آلمانی و تلاش مبلغین زباندان مدرسه، فابیان پاتریک با حضور در مدرسه علمیه ناصریه و در هنگام اذان ظهر در حضور حجت الاسلام  سید حسین مومنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان شهادتین را قرائت کرد و به دین مبین اسلام تشرف پیدا کرد.

وی د رپایان یادآور شد: هدف مبلغین زباندان در مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه مسلمان کردن گردشگران خارجی نیست گرچه اگر این مهم اتفاق بیفتد مایه مباهات و افتخار است، ولی هدف اصلی این مجموعه تبلیغی آشناسازی گردشگران خارجی با مبانی اسلام، وجوه تمایزات و اشتراکات دین اسلام با دین مسحیت و خط بطلان کشیدن بر همه اسلام هراسی ها و ایران هراسی های دشمنان مستکبر است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار