تاریخ انتشار :

رپورتاژ خبری

کرکره برقی پارکینگ

درب­های پارکینگی خواه قابل باز شدن از سمت داخل باشند و خواه از بیرون، مقداری فضا را اشغال خواهند کرد. بنابراین، با توجه به اندازه ساختمان­ها در حال حاضر و وجود محدودیت در فضای پارکینگ­ها، کرکره­های برقی، جایگزینی مناسب برای درب­های اتوماتیک خواهند بود. به این دلیل که کرکره­های اتوماتیک، هیچ مقداری از فضای پارکینگ را اشغال نمی­کنند.

معرفی کرکره برقی:

درب پارکینگ خانه­ها و ادارات از نظر جغرافیایی در چند جهت قرار می­گیرد. درب­های پارکینگ­ها، در سیستم شهرسازی در دو سمت قابل قرار گیری است.

درب پارکینگ شمالی و یا به طور عمده غربی

درب پارکینگ جنوبی و یا به طور عمده شرقی

در درب­های پارکینگ گروه اول، خانه در قسمت شمال و یا غرب قرار دارد و درب پارکینگ، در سمت مقابل است که در این بنا، به دلیل محدودیت فضای موجود در بالای درب، در مرحله نخست و همچنین دور بودن نسبت به ساختمان و ایجاد شدن صدای کرکره در مرحله بعدی، از همه انواع تیغه کرکره­های موجود می­توانید استفاده کنید.

در حالی که در درب پاکینگ گروه دوم، به این خاطر که درب در زیر ساختمان قرار می­گیرد، در مورد نوع تیغه و ارتفاع آن، آزادی عملی نخواهیم داشت.

به همین دلیل، در قسمت بعد، درباره نوع تیغه و نیز مشخصات موتور توضیحاتی را ارائه می­دهیم. لطقا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی­های کرکره اتوماتیک پارکینگ:

در قسمت قبل، در مورد انواع کرکره­های برقی پارکینگ، توضیحاتی به شما ارائه گردید. در این قسمت، می­خواهیم تا در مورد هر یک از این نوع کرکره­ها و همچنین انواع متفاوت آن، توضیح دهیم.

در نوع اول، کرکره پارکینگ از جنس شمش­های آلومینیومی محکم و باکیفیت با آلیاژ ۶۰۶۳ در دو دو مدل اکسترودی و رول فرم ساخته می­شود.

تنوع در رنگ، طبق سلیقه مشتری (رنگ آمیزی از روش الکترو استاتیک)

تیغه­ها دارای انواع مختلف اند؛ شامل پانچی و یک جداره و دو جداره و ضد سرقت که دارای قابلیت استفاده در پارکینگ­ها هستند.

وجود امکان خلاصی و حرکت به شکل دستی در زمانی که برق قطع شده است.

طراحی به گونه­ای اصولی و وجود استحکام در این نوع تیغه­ها از جهت فرم، امکان استفاده نمودن از آن­ها در کاربردهای متفاوتی نظیر پنجره، درب­های صنعتی و پارکینگی و فروشگاهی و را فراهم می­کند.

 

به چه دلیل کرکره­های پارکینگی جایگزین خوبی برای درب­های فلزی هستند؟

به این دلیل که درب­های فلزی اغلب از نوع ورق و یا فرفورژه ساخته می­شوند، هزینه ساخت و اجرا نمودن آن، خیلی بالاتر از هزینه تیغه کرکره برقی است. به همین خاطر، مشتری­ها، به جای پرداخت دو هزینه به منظور ساخت درب و بعد اتوماتیک کردن آن، که معمولاً دو برابر هزینه برای یک کرکره در همان ابعاد است، به خریدن کرکره برقی روی می­آورند.

درب­های پارکینگی خواه قابل باز شدن از سمت داخل باشند و خواه از بیرون، مقداری فضا را اشغال خواهند کرد. بنابراین، با توجه به اندازه ساختمان­ها در حال حاضر و وجود محدودیت در فضای پارکینگ­ها، کرکره­های برقی، جایگزینی مناسب برای درب­های اتوماتیک خواهند بود. به این دلیل که کرکره­های اتوماتیک، هیچ مقداری از فضای پارکینگ را اشغال نمی­کنند.

میزان ماندگاری رنگ در درب­های اتوماتیک پارکینگ، به خاطر استفاده از رنگ­های روغنی و غیره در آن­ها، پس از گذشت مدت زمانی کوتاه از بین رفته و شکلی ناپسند و نامتعارف را به ساختمان شما خواهد داد. به همین دلیل، در کرکره­های اتوماتیک پارکینگ به این خاطر که از سیستم رنگ الکترو استاتیک برای رنگ­آمیزی آن­ها استفاده می­کنند، رنگ کرکره به هیچ عنوان از بین نخواهد رفت و تا زمانی که ساختمان پا برجا باشد، رنگ کرکره هم مثل روز اول، شفاف و درخشان می­ماند.

اگر خودرو و یا چیزهای دیگری به درب اتوماتیک اصابت کنند، اغلب موجب خراب شدن درب شده و در بیشتر موارد خساراتی از جمله افتادگی در لنگه درب، افتادگی چهارچوب درب، شکستن جک درب اتوماتیک و … به وجود خواهند آورد. در حالی که در سیستم کرکره اتوماتیک، در صورتی که خسارتی مانند این موارد به کرکره وارد شود، تنها با عوض کردن تعداد محدودی از تیغه­های کرکره که دچار آسیب شده­اند، مشکل بر طرف شده و خسارتی به سایر اقلام کرکره وارد نخواهد شد.

مشخصات موتور:

نوع موتور:mc . TUBULA . SIDE

کاربرد: دارای قابلیت عملکرد به صورت دستی و اتوماتیک (قابلیت کنترل از راه دور)

متصل شدن به سیستم هوشمند

قابلیت جابجایی کرکره­ها با ابعاد متفاوت و تردد زیاد حتی ورودی­هایی با ارتفاع بالا مثل کارگاه­ها، خودروسازی­ها و انبارها

فواید استفاده کردن از کرکره برقی:

  • عملکرد ساده
  • حرکت روان و بی­صدا همراه با مصرف کردن نیروی کم­تر امنیت ( به واسطه قفل­های منحصر به فرد )
  • عدم اشغال فضا در زمان باز و بسته کردن درب و افزایش بازشو درب و زیباسازی نمای ساختمان
  • حفاظت از محیط در مقابل عوامل جوی نامساعد و همچنین نور خورشید
  • حفاظت در مقابل سرقت
  • دارای قابلیت کنترل از راه دور

گارانتی:

دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد انواع کرکره برقی می توانید به سایت کرکره برقی www.kerkere-barghi.com مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار