تاریخ انتشار :

عید قربان

تبریک های توئیتری باشگاههای اروپایی به مناسبت «عیدقربان» به مسلمانان

باشگاه های معروف جهان در پیام های در صفحه های توئیتر خود حلول عید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفتند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از العربی جدید، برخی از باشگاه های معروف جهان در پیامی به مناسبت حلول عید قربان ، این مناسبت را در صفحه رسمی خود شبکه اجتماعی«توئیتر» به مسلمانان جهان تبریک گفتند.

باشگاه فوتبال « آ.ث. میلان» ایتالیا در صفحه رسمی خود در توئیتر در پیامی اعلام کرد: این عید برای همه هواداران میلان در جهان مبارک باشد.

این باشگاه تصویر را برای تبریک خود به تماشاچیان و هوادرانش در این صفحه منتشر کرده است.

در همین حال، باشگاه «اینترمیلان» ایتالیا در پیامی اعلام کرد: عید قربان را به همه هواداران تبریک می گویم و امیداریم که در هرکجا که هستید عیدی پر خیر و برکت و باشادی داشته باشید.

باشگاه«رئال مادرید» اسپانیا نیز با قراردادن تصویر در صفحه رسمی توئیتر خود، نوشت: رئال مادرید به امت اسلامی حلول عید قربان را تبریک می کنیم.

باشگاه «اتلتیکو مادرید» نیز به همین مناسبت در صفحه توئیتر خود نوشا: این باشگاه صادقانه ترین آروزها را با خیر و یمن و برکت برای همه عرب ها و مسلمانان خواهان است و از خدا می خواهیم که عبادات شما را بپذیرد.

باشگاه «والنسیا» اسپانیا در توئیتر خود تصویر از ستارگانشان را قرار داده و نوشته است که باشگاه والنسیا زیباترین تبریکات را به مناسبت عید قربان تقدیم می کند و همه سال بر شما مبارک و خیر باشد.

باشگاه انگلیسی« منچستر سیتی» نیز با انتشار تصویری در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت: فوق العاده است که پس از پیروزی بر وستهام در لیگ انگلیس وارد این عید شدیم. عید قربان برهمه کسانی که این مناسبت را در جهان جشن می گیرند، مبارک باشد.

باشگاه «لیورپول» انگلیس در صفحه توئیتر خود نوشت: همه در باشگاه لیورپول برای شما روزهای خوب و پراز شادی و خیری را به مناسبت عید قربان آرزو می کنند.

در آلمان نیز، باشگاه «بایرن مونیخ» قهرمان بوندسلیگا در فصل گذشته در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: همه هواداران باواریا در همه جا، سال نو به مناسبت عید قربان مبارک باد.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار