تاریخ انتشار :

شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR)

برگزاری نشست چهار روزه با عنوان «برنامه رهبری جوانان مسلمان»

شورای روابط آمریکایی-اسلامی (CAIR)، پانزدهمین نشست نخبگان جوانان مسلمان را در شهر ساکرامنتو واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌کند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای روابط آمریکایی-اسلامی؛ پانزدهمین گردهمایی جوانان مسلمان با هدف آشنایی جوانان با حقوق،‌ قانون‌گذاری و ارتقای مهارت‌های اجتماعی آنان برگزار می‌شود.

بنابر اعلام این منبع خبری، این نشست چهار روزه که با عنوان «برنامه رهبری جوانان مسلمان» برگزار می‌شود، به دانش‌آموزان دبیرستانی شرکت‌کننده این امکان را می‌دهد تا در مسائل مربوط به سازماندهی اجتماعی، حقوق و سیاستگذاری عمومی مشارکت و تجربه‌اندوزی کنند.
در طی این برنامه، شرکت‌کنندگان از روند قانون‌گذاری در ایالت کالیفرنیا نیز آگاهی می‌یابند. آنان این فرصت را خواهند یافت که مهارت‌های رهبری خود را بالا ببرند و در زمینه راه‌اندازی کمپین و سازماندهی فعالیت‌های جمعی استعدادهای خود را بهبود ببخشند.
همچنین آنان با حضور در مجلس ایالتی و فعالیت یک روزه به عنوان نماینده، در مورد موضوعات مهم سیاست‌گذاری عمومی مانند انتخابات، آموزش و امنیت عمومی به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
این نشست از روز یکشنبه ۴ آگوست (۱۳ مرداد) آغاز می‌شود و به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.
ایالت کالیفرنیا یکی از بزرگترین جمعیت‌های مسلمانان آمریکا را دارد. برآورد می‌شود از ۴۰ میلیون جمعیت این ایالت، یک درصد مسلمان هستند. در شهر سن دیگو در جنوب کالیفرنیا ۱۰۰ هزار مسلمان زندگی می‌کنند.
منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار