تاریخ انتشار :

فیلیپین

دومین همایش ملی «حلال» در استان پامپانگا فیلیپین

وزارت تجارت و صنعت فیلیپین با همکاری آژانس های مربوطه همایش دو روزه حلال؛ با عنوان « استفاده از فرصت های یکپارچه برای رشد همه جانبه در توسعه و ارتقای صادرات حلال فیلیپین» برگزار می کنند.

به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از sunstar،  شهر سن فرناندو واقع در استان پامپانگا در فیلیپین در روزهای ۲-۳ جولای ۲۰۱۹ میزبان دومین همایش ملی «حلال» خواهد بود.

وزارت تجارت و صنعت فیلیپین به عنوان رئیس هیئت مدیره توسعه و صادرات حلال در این کشور و با همکاری آژانس های مرتبط همایش دو روزه را در سالن همایش های گوست پلاس در سن فرناندو برگزار می کنند. عنوان گردهمایی دو روزه « استفاده از فرصت های یکپارچه برای رشد همه جانبه در توسعه و ارتقای صادرات حلال فیلیپین» نام گذاری شده است.

انتظار می رود نزدیک به ۴۰۰ سهامدار محلی و بین المللی در صنعت حلال در این رویداد شرکت داشته و بهترین استراتژی ها و تجارت های حلال را برای ارتقاء و توسعه بازار جهانی حلال به اشتراک بگذارند.

این گردهمایی همچنین شامل مباحثی پیرامون نوآوری ها در صنعت حلال، برنامه های تحقیق و توسعه در خدمات حلال، از جمله گردشگری و اقتصاد مالی اسلامی خواهد بود. جلسات صاحبان تجارت نیز برگزار شده و محصولات با گواهینامه حلال در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

مقامات وزارت کشاورزی، تولید و تهیه محصولات حلال را به بحث گذاشته و مسئولین  بحث قرار می دهند، در حالی که مقامات وزارت علوم و فناوری در مورد برنامه های علمی و فن آوری در حمایت از صنعت حلال بحث خواهند کرد.

مقامات وزارت گردشگری نیز صنعت حلال را از نگاه گردشگری مورد ارزیابی قرار داده و شیوه های ایجاد فضای مسلمان پسند در فیلیپین را مورد ارزیابی قرار می دهند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار