تاریخ انتشار :

خواننده تازه مسلمان ایرلندی

اوکانر: به پدرم گفتم قرآن نخوان بلکه به آن گوش بده!

شینید اوکار-تازه مسلمان-خواننده

طی سال های اخیر افراد متعددی با گوش دادن به آیات قرآن مسلمان شده اند. گوش دادن به تلاوت قرآن تاثیر بسیار عجیبی بر روی افراد غیرمسلمان میگذارد و البته قرائت و آشنایی با مفاهیم آن هم ارزش جداگانه ای است

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) شینید اوکانر خواننده ایرلندی که به تازگی به دین اسلام گرویده، درباره تصمیمش برای مسلمان شدن، سخن گفت.

اوکانر که پس از مسلمان شدن نام شهدا صداقت را برای خود انتخاب کرده نخستین مصاحبه درباره علاقه خود به اسلام انجام داده و علیه سیاه نمایی هایی که در رابطه با دین اسلام وجود دارند لب به سخن گشوده است.

وی نخستین مصاحبه خود را پس از مسلمان شدن با «ادی رودزویک» یکی از شخصیت های آمریکایی در یوتیوب و به اسلام گرویده انجام داده است. رودزویک مجری برنامه مصاحبه هفتگی می باشد که ظاهرا میلیون ها طرفدار در سرتاسر دنیا دارد.

دوست دارم که از اسلام در مقابل سیاه نمایی ها دفاع کنم

شینید درباره مسلمان شدنش در سال گذشته که دلش نمی خواست خبرساز شود گفت: زیرا بر این باور بودم که یک تصمیم خصوصی است. نمی خواستم برای کسی توضیح بدهم که چرا مسلمان شده ام. اکنون احساس اشتیاق زیادی به اسلام دارم و دوست دارم که از اسلام در مقابل سیاه نمایی ها دفاع کنم.

وی گفت: الله هر کسی را که بخواهد هدایت می کند. من دیگر شخصیت هایی را که مسلمان شده اند را نمی شناسم.

به پدرم گفتم قرآن نخوان بلکه به آن گوش بده!

این خواننده ۵۲ ساله که سال ها از مشکلات روانی رنج می برد، در مصاحبه گفت که پدرش نیز درحال شناختن اسلام است و افزود: او به اسلام علاقه زیادی پیدا کرده و دلش می خواهد قرآن بخواند. من به او می گویم که قرآن نخوان بلکه به آن گوش بده!

لازم به ذکر است طی سال های اخیر افراد متعددی با گوش دادن به آیات قرآن مسلمان شده اند. گوش دادن به تلاوت قرآن تاثیر بسیار عجیبی بر روی افراد غیرمسلمان میگذارد و البته قرائت و آشنایی با مفاهیم آن هم ارزش جداگانه ای است.

رسوایی های جنسی در کلیسای کاتولیک یکی از علل علاقه به اسلام

 شینید همچنین گفت: شاید به دلیل رسوایی های جنسی کلیسا افرادی مانند ما مسلمان می شویم. می توانیم به طور شفاف حقایق را ببینیم به خاطر اتفاقاتی که در کلیسای خودمان رخ داده! رسوایی ها، دروغ ها و استشمام وحشتناک ستم بر آسیب پذیرترین افراد.

گفتنی است در سال های اخیر به دلیل رسوایی های جنسی در کلیسای کاتولیک، علاقه به اسلام در میان شهروندان ایرلندی هر ساله افزایش می یابد.

شینید اوکانر-تازه مسلمان-خواننده

شینید اوکانر-تازه مسلمان-خواننده

منبع: حوزه

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار