تاریخ انتشار :

مالزی

دومین «همایش علمی معماری مساجد» در موزه هنر اسلامی کوالالامپور مالزی

دومین همایش علمی «معماری مساجد» با ۱۳۰ مقاله علمی از ۳۰ کشور جهان در کوالالامپور مالزی برگزار می شود

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از اخبار ۲۴، دومین «همایش علمی معماری مساجد» در موزه هنر اسلامی کوالالامپور مالزی در نوامبر ۲۰۱۹ میلادی برگزار خواهد شد.

دبیرخانه کمیته علمی این همایس در دانشگاه اسلامی بین المللی مالزی گفت: ۱۳۰ مقاله علمی از ۳۰ کشور جهان برای مشارکت در این همایش دریافت شده است. اعضای این کمیته علمی درحال حاضر به بررسی همه این مقاله ها اقدام می کنند تا مقاله ای که با اهداف و محورهای این همایش همخوانی دارد، انتخاب کنند.

این کمیته بر استاندارهای پژوهش علمی بین المللی در این مقاله ها تاکید دارد. این همایش بزرگترین همایش علمی بین المللی تخصصی در زمینه معماری و هنرهای مساجد است.

دکتر«نور هانیتا» گزارشگر این کمیته علمی و عضو هیئت آکادمیک در دانشکده معماری و محیط زیست در دانشگاه اسلامی بین المللی مالزی گفت: این مقاله های علمی در میان اعضای این کمیته علمی بین المللی که تعدادشان به ۳۰ نفر می رسد، توزیع شده است.

دکتر«مشاری بن عبدالله النعیم» دبیرکل جایزه عبداللطیف الفوزان برای معماری مساجد گفت:  پژوهش ها و تحقیقات مورد قبول در کتاب این همایش منتشر خواهد شد که توزیع آن در این همایش انجام خواهد گرفت.

نخستین همایش جهانی معماری مساجد با همکاری «جایزه عبداللطیف الفوزان برای معماری مساجد» در شهر الدمام عربستان برگزار شده بود.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار