تاریخ انتشار :

ایالت کنتیکت

آموزش مقابله با اسلام هراسی به دانش آموزان در مسجد

در مسجد کنتیکت به دانش آموزان مسلمان آموزش داده می شود که چگونه تصورات غلطی که در اذهان عمومی در مورد دین اسلام وجود دارد را از بین ببرند و با اسلام هراسی مقابله کنند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از « ctmirror»، در بزرگراهی در مرکز «کنتیکت» مسجدی وجود دارد که ۴۰۰ دانش آموز مسلمان در آن تحصیل می کنند.

در این مسجد به دانش آموزان مسلمان آموزش داده می شود که چگونه تصورات غلطی که در اذهان عمومی در مورد دین اسلام وجود دارد را از بین ببرند و با اسلام هراسی مقابله کنند.

این روزها و در پی به آتش کشیده شدن مسجد «نیوهیون» در ایالت کنتیکت،تدابیر امنیتی در اطراف مساجد افزایش پیدا کرده است.

در اطراف این مسجد هم محافظان بیشتری برای حفاظت از افرادی که وارد آن می شوند به کار گمارده شده است.

صحبت در مورد اسلام هراسی در میان دانش آموزانی که سال های پایانی دبیرستان خود را می گذرانند و به زودی وارد کالج می شوند نه تنها مورد استقبال قرا گرفته بلکه حتی دانش آموزان به گفتگو در این زمینه تشویق هم می شوند.

دکتر «رضا منصور»،یکی از معلم های دانش آموزان در این مسجد می گوید: «این دانش آموزان باید قبل از ورود به دنیای واقعی بیرون نه تنها اصول اسلام را یاد بگیرند بلکه باید بدانند که چگونه از دین خود در قبال تصورات غلط دفاع کنند.

منصور که رئیس این مسجد هم هست می افزاید: « مردم از چیزی که در مورد آن آگاهی ندارند می ترسند و وقتی اسلام یک تهدید تلقی شود،مسلمانان که پیروان این دین هستند هم هدف قرار می گیرند.»

او به دانش آموزان می گوید که اسلام هراسی نشات گرفته از اطلاعات غلط است و وظیفه آنها این است که برای تصحیح تصورات غلط هنگام مواجهه با آنها مانند یک رسانه عمل کنند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار