تاریخ انتشار :

معرفی کتاب

آشنایی بیشتر با اسلام در ماه مبارک رمضان

ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی را هم برای غیر مسلمانان به وجود می آورد تا در مورد دینی که پیروان آن حدود ۲۴ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند،مطالعه کرده و بیشتر در مورد ارزش ها و فرهنگ اسلامی بدانند.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از « adwonline»،ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه ماه عبادت و بندگی برای مسلمانان است،فرصت بسیار خوبی را هم برای غیر مسلمانان به وجود می آورد تا در مورد دینی که پیروان آن حدود ۲۴ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند،مطالعه کرده و بیشتر در مورد ارزش ها و فرهنگ اسلامی بدانند.

در اینجا پنج کتاب برای افزایش اطلاعات افرادی که می خواهند آگاهی بیشتری نسبت به دین اسلام داشته باشند،معرفی شده است.

داستان قرآن:تاریخ و جایگاه آن در زندگی مسلمانان

این کتاب نوشته «اینگرید ماتسون»،توضیحات جامعی را در مورد اعتقاداتی که در متن قرآن به آنها اشاره کرده،ارائه کرده است و اینکه قرآن چگونه بر روابط حرفه ای و شخصی ،فرهگ ،قوانین،سیاست ها و جامعه مسلمانان تاثیر می گذارد.

این کتاب حتی برای کسی که تا کنون قرآن را نخوانده است می تواند شروع خوبی برای فهم ایدئولوژی های اسلامی در سطح مقدماتی باشد.

هیچ خدایی جزخدای یگانه نیست: ریشه ها،تکامل و آینده اسلام

«رضا اصلان» در این کتاب به شیوه ای زیبا هر چیزی را که لازم است درباره اسلام بدانید به شما می گوید.

در این کتاب تحلیل هایی در مورد جایگاه اسلام در فرهنگ مدرن و آینده اسلام در خاورمیانه آورده شده است.

اولین مسلمان: داستان محمد

این کتاب نوشته «لسلی هازلتون» داستانی واقعی در مورد سیره پیامبر به شیوه ای منحصر به فرد است.

در این کتاب که تاریخی و داستانی،هازلتون به ماجرای تبدیل شدن محمد از فردی فقیر و ساده به آخرین پیامبر اسلام پرداخته است.

«حسن و آنیسا» عاشق رمضان هستند

با این کتاب، نوشته «یاسمین رحیم» این امکان را برای کودکان خود مهیا کنید تا به مناسک و ارزش های اسلامی و اینکه مسلمان بودن به چه معنایی هست،آشنا شوند.

رمضان است،جرج کنجکاو

شخصیت محبوب کتاب کودکان این بار در حالی برگشته است که می خواهد برای اولین بار در ماه رمضان با دوستش کریم که روزه می گیرد همراهی کند.

این کتاب نمونه بسیار خوبی برای کودکان غیرمسلمان است که چگونه باید نسبت به دوستان مسلمان خود باشند و در جشن های مذهبی آنها شرکت کنند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار