تاریخ انتشار :

سونیا فرای

تازه مسلمان ایتالیایی:می گفتند که به سراغ اسلام نروید، خطرناک است

مسیحی تازه مسلمان شده از کشور آلمان در گفتگو با شبکه امام رضا(ع) گفت: بهترین روش تبلیغ دین، تغییر رفتار خودمان است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)«سونیا فرای» مسیحی تازه مسلمان شده از کشور آلمان در گفتگو با شبکه امام رضا(ع) گفت: بهترین روش تبلیغی دین اسلام، تغییر رفتار خودمان است و برای رسیدن به آن باید به دستورات خداوند و ارایه طریق اهل بیت( ع) عمل کنیم.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: نه تنها در ایران بلکه مسلمانان باید در همه کشورهای دیگر تلاش نمایند تا بتوانند چهره واقعی اسلام را نشان دهند.

سونیا فرای با اشاره به موانعی که در راه تشرف ایشان به دین مبین اسلام بود، گفت: مادرم اولین مانع تشرف من به دین اسلام بود چون وی مسیحی بودند و خیلی نگران بودند. وقتی قرآن را در دست من دیدند، گفتند مبادا آن را با انجیل عوض کنی و من به ایشان گفتم فقط می خواهم اطلاعات به دست بیاورم و کار غلطی انجام نمی دهم.

وی در ادامه به توصیه های یکی از اساتید خود اشاره کرد و افزود: ایشان نیز می گفتند که به سراغ اسلام نروید، خطرناک است. حقوق زنان در آن پایین است و علاوه بر اینها دوستانم نیز من را از تشرف به دین اسلام نهی می کردند و من در پاسخ به آن ها می گفتم، من فقط می خواهم به حقیقت برسم و هر چه که با عقل بشود قبول کرد آن را می پذیرم.

خانم فرای با اشاره به حضور بیش از دو ساله اش در ایران گفت: فضای معنوی شهر مشهد متاثر از وجود بارگاه منور رضوی است اما با این حال انگار خیلی ها علاقه ای به تفکر در خصوص مذهب ندارند که به نظر من باید فضای فکری این افراد شناسایی شود و سپس آن ها را جذب نمود.

سونیا فرای با اشاره به بهره مندی از ابزارهای نوین رسانه ای گفت: امیدوارم شبکه جهانی امام رضا(ع) بتواند با نشان دادن چهره واقعی اسلام، ایران واقعی و شیعه واقعی تاثیرگزار باشد.

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار