تاریخ انتشار :

اتحادیه شوراهای اسلامی استرالیا،

تصویر نخست وزیر نیوزلند بر پوستر تبریک ماه رمضان

اتحادیه شوراهای اسلامی استرالیا، تصویر نخست وزیر نیوزلند را بر پوستر تبریک رمضانی نصب کرد و در تابلوی تبلیغات شهر مبلورن قرار داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)به نقل از آناتولی، اتحادیه شوراهای اسلامی استرالیا (AFIC)، با قراردادن تصویر تصویر «جاسیندا آردرن» نخست وزیر نیوزلند بر پوستر بزرگ تبریک حلول ماه مبارک رمضان از وی تجلیل کردند و آن را در تابلوی تبلیغات شهر ملبورن قرار دادند.

این اتحادیه، پوستر تبریک حلول ماه رمضان را آماده کرد و آن را در تابلوی تبلیغات بزرگ بالای یکی از ساختمان های منطقه مسلمان نشین «برودمیدوز» نصب کردند.

این پوستر تصویر با حجاب آردرن را درحالی که یک زن را برای همبستگی و همدردی با مسلمانان کشورش به علت کشتار دو مسجد شهر کریست چرچ در آغوش دارد،  نشان می دهد.

بر این پوستر کلمه «صلح»(سلام) به عربی و  به انگلیسی (RAMADAN MUBARAK) نوشته شده است.

«راتب جنید» رئیس این اتحادیه، این تصویر آردرن را برای این پوستر که بیانگر همبستگی و همدردی وی با مسلمانان است، انتخاب کرد.

جنید افزود: اردرن با این رفتارش در حمله تروریستی به دو مسجد مسلمانان نیوزلند باعث شد تا به الگویی برای جهان تبدیل شود.

رئیس اتحادیه شوراهای اسلامی استرالیا، گفت: آردرن با مسلمانان آسیب دیده از تروریسم رفتار دوستانه ای داشت و از آنها حمایت محکمی انجام داد. علاوه براین، نخست وزیر نیوزلند این حمله را تروریستی اعلام کرد و خودش را به عنوان یک رهبر مسئول نشان داد که دولتش تدابیر لازم را برای جلوگیری از هرگونه حادثه تروریستی دیگر اتخاذ کرد.

در ۱۵ مارس ۲۰۱۹ میلادی، دو مسجد در کریست چرچ نیوزلند مورد حمله تروریستی قرار گرفت که در نتیجه آن ۵۰ نفر مسلمان هنگام ادای نماز کشته شوند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار