تاریخ انتشار :

مالزی

مسلمان شدن میکائیل آنگ کارگردان مشهور مالزیایی

یک کارگردان شناخته شده در مالزی اخیرا اعلام کردکه یک سال پیش به دین اسلام گرویده است. وی درشبکه های اجتماعی این خبر را منتشر کرد و از اینکه زودتر مردم را آگاه نکرده عذرخواهی کرد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)یک کارگردان معروف و شناخته شده در مالزی اخیرا اعلام کرد که یک سال پیش به دین اسلام گرویده است. وی ضمن عذرخواهی از اینکه چرا زودتر خبر مسلمان شدن خود را منتشر نکرده گفت که نمی خواهد مردم موقع ورود او به مسجد، تعجب کنند.

میکائیل آنگ کارگردان یک سریال تلویزیونی بسیار محبوب در مالزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: الحمدلله بیش از یک سال است مسلمان هستم و اکنون آمادگی آن را دارم که این خبر را به مردم بگویم.

آنگ هایی سویی افزود: من هنوز یک مسلمان تازه نفس هستم پس اگر اشتباهی کردم مرا تصحیح کنید. برایم دعا کنید که بهتر بشوم و از اینکه تاکنون این راز را در خودم نگه داشته بودم عذرخواهی می کنم. احساس می کردم که دین رابطه ای میان بنده و خدا و نزدیکان من است.

آنگ گفت که هر روز  دین تازه خود را از معلمان مذهبی بهتر می آموزد و در نمازهای جمعه شرکت می کند.

این کارگردان معروف یک لینک ویدئویی در یوتیوب نیز گذاشته و درباره گرویدن به اسلام صحبت کرده است.

گفتنی است درحالی که دولت مالزی یک کشور سکولار محسوب می شود، اما دین اعلام شده از سوی دولت «اسلام» است. براساس آخرین آمارگیری ها در سال ۲۰۱۰، تقریبا ۶۱٫۳% جمعیت این کشور مسلمان هستند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار