تاریخ انتشار :

ابتکار ملی «از مسجد من بازدید کن»

مراسم روز درهای باز در مسجد یورک انگلیس

در مراسم روز درهای باز مسجد یورک در انگلستان که همزمان با سایر مساجد بریتانیا در ۳ مارس برگزار می شود، مسجد یورک به معرفی گروه ها و سازمان های میان ادیانی، خیریه و اسلامی خواهد پرداخت.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از yorkpress، مسجد یورک یکی از مساجدی است که روز یکشنبه ۳ مارس ۲۰۱۹، در ابتکار ملی «از مسجد من بازدید کن» شرکت می کند.

سخنگوی مسجد درباره مراسم روز درهای باز در مسجد که قرار است در دو نشست برگزار شود گفت: امسال ما قصد داریم به شیوه متفاوتی عمل کنیم. ما از گروه هایی که با آن ها فعالیت داشته ایم، دعوت کرده ایم تا در کنار ما قرار بگیرند و کارهایی را که مستقلا یا در همکاری با مسجد یورک انجام داده اند به نمایش بگذارند. هدف ما ایجاد یک شهر بهتر برای همه است.

وی افزود: در طی هر نشست، سخنرانی درباره تاریخ مسجد، علم و اسلما و همچنین مشارکت دانش آموزان در مدارس آخر هفته مسجد برگزار خواهند شد. هر سازمان نیز فرصت خواهد دشت در یک سخنرانی ۳۰ ثانیه ای، به معرفی سازمان مربوطه بپردازد.  شرکت کنندگان همچنین فرصتی به دست خواهند آورد تا اطلاعات بیشتری در رابطه با هر سازمان به دست آورده و داوطلبان نیز به پرسش های مردم درباره اسلام و مسلمانان پاسخ خواهند داد.

سازمان اطعام نیازمندان یورک، گروه اقدام پناهندگان یورک، موسسه هفته پناهندگان، پناهگاه یورک سیتی، گروه ایستادگی در برابر نژادپرستی، کمپین همبستگی با فلسطین، شبکه برابری نژادی یورک، پلیس، پروژه برج قرمز، شورای شهر یورک، ارتش رستگاری، گروه میان ادیانی یورک و امداد اسلامی از جمله سازمان هایی هستند که در این گردهمایی شرکت خواهند داشت.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار