تاریخ انتشار :

تشرف به اسلام دهها نفرطی دوسال گذشته در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها

ده‌ها نفر از کشورهای مختلف، اظهار تمایل خود را به آموزه های اسلام اعلام می‌کنند که در این میان گردشگران آلمانی فراوانی بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.


به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  کمال ثریا اردکانی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته بیش از ۳۰ نفر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به دین مبین اسلام مشرف شدند، اظهار کرد: این افراد از کشورهای چین، فرانسه، آلمان، لوکزانبورک، سوئیس، کره جنوبی، لهستان، ژاپن، مکزیک، برزیل و… هستند که آستان مقدس در مسلمان شدن برخی از آن‌ها نقش اصلی را ایفا کرده به همین علت ارتباط با آن‌ها را به صورت مستمر دنبال می‌کند.

او اضافه کرد: ‌در طرح «تجربه‌های مسلمانی» که توسط کارشناسان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر برای توریست‌های غیرمسلمان همه روزه در حرم مطهر دنبال می‌شود، ده‌ها نفر از کشورهای مختلف، اظهار تمایل خود را به آموزه های اسلام اعلام می‌کنند که در این میان گردشگران آلمانی فراوانی بیشتری را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: علاوه بر این افراد، امور بین‌الملل آستان مقدس برنامه‌هایی برای تازه مسلمان شده‌ها در خارج از کشور دارد، به عنوان نمونه در ایام دهه کرامت برای ۱۳ نفر از تازه مسلمان شده‌های کشور سوئد پیام تبریک به همراه هدایای متبرک آستان مقدس ارسال شد و از آنان برای حضور در حرم بانوی کرامت دعوت به عمل آمد.

او با بیان اینکه اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سال جاری میزبان بیش از ۱۶ هزار گردشگر غیر مسلمان از ۸۶ کشور بوده است، تصریح کرد: آمار افراد غیرمسلمان که در طول شبانه روز در حرم مطهر حضور یافته‌اند و حضور آن‌ها به ثبت نرسیده نیز قابل توجه است.

منبع: شفقنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار