تاریخ انتشار :

انگلیس

بنیادی با عنوان «مراسم ازدواج اسلامی»

یک بنیاد با نام «مراسم ازدواج اسلامی» در بریتانیا در اطلاعیه ای اعلام کرد که مسلمانان شهرهای مختلف می توانند در تاریخ ۲ فوریه تا ۲۴ مارس در رویدادهای زوج یابی اسلامی شرکت کنند.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)یک بنیاد بریتانیایی با عنوان «مراسم ازدواج اسلامی» اعلام کرده که به مسلمانان در شهرهای مختلف انگلستان از جمله شهرهای بزرگی چون لندن، منچستر، گلاسکو، بیرمنگام و نیوکاسل در یافتن زوج مناسب یاری می رساند.

براساس اطلاعیه این سازمان اسلامی، مسلمانان مجردی که قصد ازدواج در بریتانیا را داشته باشند  می توانند از تاریخ ۲ فوریه تا ۲۴ مارس از امکانات این موسسه برای یافتن زوج مناسب بهره مند شوند.

این بنیاد در هشت سال گذشته میزبان خدمات ازدواج مسلمانان بوده و به بسیاری از مسلمانان برای یافتن زوج های مناسب یاری رسانده است. این نهاد با برگزاری نشست ها و رویدادهای مناسبی برای مسلمانان مجرد، در فضایی اخلاقی و بر پایه آموزه های اسلامی به آن ها در یافتن همسر مناسب کمک رسانی کرده و اعضای خانواده نیز می توانند در این گردهمایی ها حضور داشته باشند. افراد مجرد، طلاق گرفته و بیوه ها از رده های سنی ۲۱ تا ۴۵ سال قادر به شرکت در این مراسم زوج یابی خواهند بود.

در وبسایت رسمی این بنیاد آمده است:  ازدواج در اسلام به معنای ایجاد یک محیط سالم خانوادگی از طریق خوش آمدگویی به چالش ها و مسئولیت هایی است که با یک رابطه همراه هستند. در اسلام ازدواج یک قرارداد قانونی بین زن و مرد است و هر دو داماد و عروس باید با رضایت قلبی به تعهد ازدواج وارد شوند.

لازم به ذکر است اسلام دومین دین بریتانیا محسوب می شود و براساس آخرین آمارهای سال ۲۰۱۱، مسلمانان جمعیت بیش از ۲ میلیون ۷۸۶ هزار نفر و تقریبا ۴٫۴% جمعیت این کشور را به خود اختصاص داده اند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار