تاریخ انتشار :

مارسلا دازا؛ تازه مسلمان اهل کلمبیایی

حجاب از زبان من سخن می‌گوید؛ به جهان می‌گوید که من یک زن مسلمان هستم

حجاب تاج سر و باارزش‌ترین جواهر من است و درعین‌حال به من یادآوری می‌کند بسیار خاضع و فروتن باشم. حجاب چیزی نیست که من می‌پوشم، بلکه آن‌چیزی است که من هستم

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  مارسلا دازا اهل کلمبیا در  worldhijabday نوشت: حجاب من قدرتمندترین پوششی است که تاکنون داشته‌ام. حجاب از زبان من سخن می‌گوید؛ به جهان می‌گوید که من یک زن مسلمان هستم، که به خداوند متعال ایمان دارم و تلاش می‌کنم از آموزه‌های حضرت محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم پیروی نمایم. همچنین حجاب یادآور دستورالعمل‌های اخلاقی من است و گاهی اوقات سریع‌تر از وجدانم عمل می‌کند. حجاب باعث می‌شود احساس کنم با این جهان در ارتباط هستم چرا که به عنوان یک زن مسلمان وظیفه‌ای اخلاقی در جامعه دارم. درعین‌حال به من می‌گوید در راه خود به سوی بهشت همچنان تلاش نمایم.

گاهی‌اوقات حجاب مانند یخ‌شکن عمل می‌کند و مرا به برخی ذهن‌های کنجکاو نزدیک‌تر می‌نماید و برخی‌مواقع مرا از ازدحام و شلوغی حفظ می‌کند. حجاب تاج سر و باارزش‌ترین جواهر من است و درعین‌حال به من یادآوری می‌کند بسیار خاضع و فروتن باشم. حجاب چیزی نیست که من می‌پوشم، بلکه آن‌چیزی است که من هستم!

منبع: شفقنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار