تاریخ انتشار :

بانک اسلام مالزی

ایجاد نرم افزار اهدای صدقه توسط بانک اسلام مالزی

نرم افزار «اسنپ ان پی» که برای اهدای کمک های مالی مردمی به حساب «خانه صدقه» در مالزی راه اندازی شده است، یک ماه دیگر اجرایی شده و مردم قادر خواهند بود مستقیما با گوشی همراه، صدقات شان را پرداخت کنند.

 به گزارش رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمان ها)به نقل از theedgemarkets، بانک اسلام مالزی یک نرم افزار کاربرای جدید با نام «اسنپ ان پی» برای کابران ساخته که از آن برای اهدای صدقات به حساب «خانه صدقه» استفاده کنند. خانه صدقه حساب بانکی است که چندی پیش در مالزی برای دریافت کمک های خیریه مردم ایجاد شده است.

در بیانیه دیروز بانک اسلام اعلام کرد که این نرم افزار کاربردی به مردم کمک می کنند تا کمک های مالی اهدایی صدقه را از طریق موتورهای اف پی اکسو با استفاده از اطلاعات یا داده های فهرست شده شده توسط مشتری (پرداخت کننده) در حالت کد کیو آر یا بارکد بپردازند.

کاربران تنها بایستی این نرم افزار را از پلی استور یا اپ استور بارگیری کنند که از ماه آینده قابل استفاده می شود.

محمد معظم محمد مدیر اجرایی بانک اسلام در این باره گفت: از مزیت های این نرم افزار کاربردی قابل استفاده بودن برای تمام بانک ها در مالزی می باشد و بنابراین نیاز به استفاده از کدهای کیو آر چندگانه از بین می برد.

وی افزود: امروز، ما فناوری را به راه حل های شریعت وارد می سازیم. و خدماتی ارائه می دهیم که بیشتر با روند دیجیتال فعلی مرتبط است. این ابتکار بخشی از حرکت دیجیتال بانک برای تضمین آسایش، خدمات دهی بهینه و تاثیر بالای با نصب آسان است.

گفته می شود حساب بانکی خانه صدقه که از نوع خود بی مانند می باشد، یک پلت فرم تامین بودجه جمعی می باشد که ۱۹ ژانویه ۲۰۱۸ راه اندازی شد. کمک های مالی جمع آوری شده در این حساب برای توسعه پروژه های سلامت، آموزشی و اقتصادی در مناطق کم درآمد و فقیرنشین مالزی به کار گرفته می شود.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار