تاریخ انتشار :

شهر دیترویت،

شرکت داوطلبان مسلمان در برنامه کمک به بی خانمان های شهر دیترویت

یک گروه ۱۶ نفره از داوطلبان مسلمان عضو سازمان «توسعه و کمک مرسی – آمریکا» در ایام کریسمس به همراهی با مسیحیان در شهر دیترویت پرداخته و در پروژه اطعام نیازمندان و بی خانمان ها شرکت کردند.

 به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)  به نقل از detroitnews، یک گروه ۱۶ نفره از داوطلبان مسلمان در شهر دیترویت، واقع در ایالت میشیگان آمریکا، در ایام کریسمس به بی خانمان ها غذارسانی کردند.

روز گذشته اعضای یک گروه اسلامی با نام سازمان «توسعه و کمک مرسی –آمریکا»، یک نهاد کمک بشردوستانه بین المللی با همکاری داوطلبان مسلمان در نوانخوانه کلیسای اسقفی سنت پیتر، به اطعام نیازمندان مشغول بودند.

داوطلبان مسلمان درحالی که لباس های آبی تیره با تیشرت های آستین بلند به تن داشتند، به خوبی قابل شناسایی بود و غذا را میان میهمانان بی خانمان توزیع می کردند. این دومین سالی است که جوانان مسلمان این سازمان در چنین رویدادی شرکت می کنند.

کیلا بوتلهو یک هماهنگ کننده توسعه سازمان در این باره گفت: هدف ما خدمت به جامعه، کمک به نیازمندان و استراحت دادن به همشهریان مسیحی بود که معمولا در ایام کریسمس جشن می گیرند.

وی افزود: این کاری است که ما دوست داریم برای کمک به دوستان مسیحی انجام دهیم و از حجم کاری آنان در تعطیلات کریسمس کم کنیم. به علاوه دوست داریم همکاری و شراکت میان ادیانی با دوستان مسیحی مان را نیز تقویت سازیم.

به گفته این داوطلب مسلمان، سازمان اسلامی از هم اکنون برای سال آینده برنامه ریزی می کند.

بوتلهو خاطر نشان کرد: ما باز هم بر می گردیم. کار کردن در اینجا را دوست داریم و کار با داوطلبان مسیحی را نیز دوست داریم.

گفته می شود سازمان مرسی- آمریکا که در سال ۱۹۸۸ تاسیس شده، به منظور توسعه سلامت، و دسترسی به آب و غذای سالم، ارتقای اقتصادی و رشد مذهبی در جهان ایجاد شده است.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار