تاریخ انتشار :

سایت آژانس گردشگری « سفر آدریاتیک»

تعویض تصاویر مساجد بوسنی با کلیسا در بروشورهای تبلیغاتی یک آژانس گردشگری کروات

یک آژانس گردشگری کروات که مقر آن در لوس آنجلس واقع شده، تصاویر بروشورهای تبلیغاتی منتشر شده در وبسایتش را دستکاری فوتوشاپی کرده و به جای مساجد، کلیساهای کاتولیک را جایگزین کرده است.

به گزارش سایت رهیافته (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان)   به نقل از  total-croatia-news، یک آژانس گردشگری کروات، در تصاویر بروشورهای تبلیغاتی منتشر شده در صفحه سایتش، با استفاده از فوتوشاپ، مساجد مقصد گردشگری یعنی بوسنی و هرزگوین را با کلیساهای کاتولیک جایگزین کرده است.

در تصاویر فوتوشاپ شده از شهر موستار، یکی از شهرهای بزرگ و مهم در بوسنی و هرزگوین توسط این آژانس گردشگری، به جای مساجد، کلیساهای کاتولیک گذاشته شده اند که این اقدام، شگفتی و انزجار زیادی را در پی داشته است. این درحالی است که این آژانس کروات، سفرهای گردشگری زیادی به بوسنی و هرزگوین، که بیشترین جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند، ترتیب می دهد.

تصاویر مربوطه در سایت آژانس گردشگری « سفر آدریاتیک» که مقر آن در لوس آنجلس آمریکا می باشد گذاشته شده بودند.  به لطف فتوشاپ تصاویر دو مسجد باستانی در بوسنی با بناهای کلیساهای کاتولیک، صومعه ها و کلیسه ها جاگزین شدند..

لازم به ذکر است چندین سایت و منبع خبری در بوسنی و هرزگوین خبر مربوطه را منتشر کرده اند، و رسانه ای شدن این اقدام، سبب شد تا آژانس گردشگری برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر فورا تصاویر را از صفحه سایتش برداشته است. با این حال تصاویر دستکاری شده هنوز در مقر آژانس گردشگری کروات همچنان وجود دارند.

منبع:حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار