تاریخ انتشار :

شودوشن رهیافته چینی

گردشگر چینی در آران وبید گل مسلمان شد

«محمد علی» برای بازگشت به کشورش قرآن را بهترین ارمغان سفر خود به ایران دانست و گفت: آن را برای خانواده ام هدیه می برم.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  یک گردشگر چینی با حضور در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل به دین مبین اسلام مشرف شد و مذهب تشیع را برای خود انتخاب کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اعلام این خبر اظهار داشت: درآیینی با حضور «سرهنگ صابر ماهانی» مسوول بسیج دانش آموزی کشور و مسئول فرهنگی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) یک گردشگر چینی در حرم مطهر فرزند علی بن ابی طالب(ع) به دین اسلام گروید.

«حجت الاسلام ولی الله روان» در ادامه افزود: «شودوشن» از کشور چین مدتی است که به همراه یک مترجم و راهنمای گردشگری آران و بیدگلی به استان اصفهان سفر کرده و در این سفر با آداب دینی آشنا شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل با اشاره به علاقه درونی این گردشگر چینی به آموزه های دین اسلام گفت: وی درحضور جمعی از مسوولان شهرستان و مسوول بسیج دانش آموزی کشور شهادتین را خواند و به دین اسلام گروید و نام “محمد علی” را برای خود انتخاب کرد.

«حجت الاسلام روان» تحقیق و تفحص این جوان ۲۳ چینی درباره اسلام و شیعه از طریق رسانه های و روزنامه ها و همچنین آشنایی با آداب زیارت و توسل از ائمه اطهار و توکل به خدا در کارهای مردم ایران را از دلایل اصلی خود برای اسلام آوردن ذکر کرد.

«محمد علی» برای بازگشت به کشورش قرآن را بهترین ارمغان سفر خود به ایران دانست و گفت: آن را برای خانواده ام هدیه می برم.

منبع: ابنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار