تاریخ انتشار :

نمایشگاه کتاب شارجه

فروش دومیلیون نسخه ای، کتاب داستانهای قرآن در طول دوسال

کتاب «قصص القرآن: داستان‌های قرآن» در سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه با استقبال بی‌سابقه‌ای از سوی غیرمسلمانان مواجه شد.

    به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )   به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه شاهد عرضه کتاب‌هایی با عنوان «داستان‌های قرآن» و «۳۶۵ روز با پیامبر(ص)» به زبان‌های عربی، انگلیسی و هندی در غرفه انتشارات کشور هند بوده است.

یکی از ناشران هندی حاضر در این نمایشگاه در این باره گفت: این کتاب‌ها به زبان‌های هندی و انگلیسی نیز به چاپ رسیده و این کتاب‌ها علاوه بر مسلمانان، از سوی غیرمسلمانان نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد.

این ناشر افزود: غیرمسلمانان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه و همچنین در هند و آمریکا، از «داستان‌های قرآن» استقبال بی‌سابقه‌ای داشته‌اند و در طول دو سال بعد از چاپ این کتاب، تاکنون دو میلیون نسخه از آن به فروش رسیده است.

وی گفت: کتاب «۳۶۵ روز با پیامبر(ص)» نیز با استقبال بی سابقه‌ای از سوی غیر مسلمانان روبرو شده و حدود ۲۰ هزار نسخه فروش داشته است.

همچنین، سی‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه با عنوان «داستان  حروف» با شرکت ۱۸۷۴ ناشر از ۷۷ کشور جهان، از روز چهارشنبه نهم آبان‌ماه آغاز شده است و  ۱۹ آبان به کار خود پایان داد.
منبع: ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار