تاریخ انتشار :

گزارش جدید مستر کارت و کرسنت ریتینگ

رشد صنعت گردشگری در جهان به علت بازار سفر و گردشگری دیجیتال اسلامی

گزارش جدید مستر کارت و کرسنت ریتینگ متعلق به صنعت گردشگری و سفر دیجیتال اسلامی در جهان نشان داد که رشد قابل توجهی در این زمینه به چشم می خورد و تا سال های آینده این رشد ادامه خواهد داشت.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان) به نقل از businessmirror، یک گزارش جدید منتشر شده متعلق به سال ۲۰۱۸ نشان داده که بازار سفر و گردشگری دیجیتال اسلامی، سبب رشد صنعت گردشگری در جهان شده است.

گزارش جدید مربوط به تجارت گردشگری دیجیتال مسترکارت، کرسنت ریتینگ در سال ۲۰۱۸ نشان داد، انتظار می رودتا سال ۲۰۲۶، هزینه سفر مسلمانان به ۱۸۰ میلیارد دلار برسد.

این گزارش که در اجلاس آسیایی «حلال در سفر» به میزبانی کرسنت ریتینگ در آی تی بی آسیا منتشر شد، نشان دهنده افزایش وابستگی نسل جدید  به اینترنت، شبکه های اجتماعی و تلفن های همراه هوشمند برای یافتن مسیرهای جدید و مقاصد سفر بوده است.

فاضل بهاردین مدیر کرسنت ریتنگ و سفر حلال در این باره گفت: با گسترش سریع فن آوری های آنلاین و روش های پرداخت و افزایش ابزار دیجیتال در میان قومیت های مسلمان، چشم انداز فضای دیجیتال به عنوان یک بخش عمده در بازار گردشگری مسلمان، بسیار مثبت است.

وی با بیان اینکه تجارت حلال در سطح جهانی رشد قابل توجهی داشته گفت: بازار سفر و گردشگری اسلامی در سال گذشته ۱۰% بازار جهانی گردشگری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود:  گردشگران مسلمان نسل جوان پیش از آنکه در نهایت یک مقصد را برای سفرشان انتخاب کنند و هزینه یک تجربه سفر ایده  آل را بپردازند، وقت بیشتری را صرف جستجوی آن لاین و مقایسه اطلاعات می کنند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار