تاریخ انتشار :

روزنامه‌ی البیان چاپ امارات خبر داد

“مستر بین”کمدین مشهور مسلمان شد!

شبکه‌های خبری به نقل از سایت‌های اجتماعی و دیگر سایت‌های الکترونیکی اعلام کردند که کمدین معروف روان آتکینسون معروف به مستر بین، هنرمند مشهور انگلیسی صبح امروز(سه‌شنبه) اسلام آورد.

ره یافتگان : شبکه‌های خبری به نقل از سایت‌های اجتماعی و دیگر سایت‌های الکترونیکی اعلام کردند که کمدین معروف روان آتکینسون معروف به مستر بین، هنرمند مشهور انگلیسی صبح امروز(سه‌شنبه) اسلام آورد.

به گزارش ره یافتگان : به نقل از (ایسنا) روزنامه‌ی البیان چاپ امارات، سایت صدی بلادی (صدای کشورم) از سایت‌های اعلام کننده این خبر به نقل از مستر بین اعلام کرد که مشاهده فیلمی در اهانت به پیامبر (ص) دلیل اصلی گرایش به دین اسلام بوده است.

صدی بلادی نوشت که مستر بین خود مایل نبود که در گفت‌وگو با رسانه‌ها این مساله را اعلام کند و تنها به بالا بردن انگشتش به نشانه شهادت اکتفا کرده است.

 

بنا بر اعلام این سایت برخی منابع گفتند که شیخ راشد الغنوشی از سوی خود و جنبش النهضت تونس پیام تبریکی را برای این هنرمند ارزشمند ارسال کرد و از او خواست تا در راه حل ثابت قدم باشد.

اشتراک گذاری :


  1. […] این پایگاه که گردانندگان آن از همشهری های مان هستند خبر «مستربین کمدین مشهور مسلمان شد» است. برای دوستان مان در این پایگاه اطلاع رسانی آرزوی […]

  2. حسن گفت:

    اگه واقعیت داشته باشد که خیلی جالبه

    • edvardo گفت:

      سلام تا اینجا نقل خبره ما هم از دوستانی که در انگلیس هستند می خوایم تا بیشتر تحقیق کنن بعضی از دوستان هم سراغ گرفتن اما خبری نشده بالاخره همین که این موضوع تا حالا تکذیب نشده هم جالبه
      دوستان عزیز خبرهای شما در مواردی که سایت روی اون کار می کنه برای ما ارزشمنده

  3. بنده خدا گفت:

    مطلب خیلی خوبی بود
    در پناه حق

  4. parmida گفت:

    بروبابا

  5. ناشناس گفت:

    چرا خوب تحقیق نمی کنید بعد اعلام کنید؟ خود کانال مستر بین این ادعا رو تکذیب کرده.

آخرین اخبار