تاریخ انتشار :

موسسه «اتحاد بین المللی ادیان ابراهیمی»

سمینار درک همسایگان مسلمان در «سن خوزه» آمریکا

سمینار «درک همسایگان مسلمان» برای جود آوردن درک و شکیبایی میان ادیانی بیشتر در میان شهروندان در «برکلی» آمریکا برگزار می شود.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی «jweekly»، موسسه «اتحاد بین المللی ادیان ابراهیمی» در «سن خوزه» آمریکا حامی برگزاری سمینار رایگانی تحت عنوان «درک همسایگان مسلمان» است. هدف از برگزاری این سمینار به وجود آوردن درک و شکیبایی میان ادیانی بیشتر در میان شهروندان این منطقه و کمک به زدودن تصورات منفی و غلط درباره اسلام و مسلمانان در میان انبوهی از اطلاعات گمراه کننده است.

این سمینار روز ۲۸ اکتبر (یکشنبه ۶ آبان) در «برکلی» برگزار می شود و «روون فایرستون» نویسنده و استاد مشهور در زمینه «یهودیت» و «اسلام قرون وسطی» از موسسه مذاهب در لس آنجلس از سخنرانان اصلی این سمینار است.

«راشل بیل»، ترتیب دهنده این کنفرانس می گوید که این رویداد آزاد، آغازی برای سمینار کاملی در سال ۲۰۱۹ میلادی است که متمرکز بر آموزش مذهب، سنت ها، فرهنگ است.

موسسه «اتحاد بین المللی ادیان مذهبی» برای متحد کردن یهودیان،مسیحیان و مسلمانان با انجام فعالیت های ایجاد کننده صلح و کاهش فقر است.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار