تاریخ انتشار :

یورکشایر

مراسم قدردانی از زنان مسلمان الهام بخش

مرکز اسلامی شهر «لیدز» انگلیس مراسم قدردانی از زنان مسلمان فعال و الهام بخش در این شهر را برگزار کرد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از «aboutislam»،مرکز اسلامی شهر «لیدز» انگلیس در یورکشایر میزبان مراسم قدردانی از زنان مسلمان الهام بخش است که به زندگی نسل های مختلف در این شهر کمک کرده اند.

«شهاب ادریس»، هماهنگ کننده منطقه ای مرکز اسلامی لیدز در این باره گفت: ما نمایشگاهی داریم که که در همه نقاط کشور برگزار می شود و کمک های مسلمانان در قصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی را به نمایش می گذارد.

وی افزود: علاوه بر برگزاری این نمایشگاه،تصمیم گرفتیم از قهرمانی که در خود شهر لیدرز هستند، قدردانی کنیم.

ادریس افزود: تمرکز اسمال ما بر زنان مسلمان است که روایت کمک های آنها باید تا انجا که ممکن است در معرض افکار عمومی قرار بگیرد.

این دومین سال است که مراسم قدردانی از «مسلمانان لیدز» در این شهر برگزار می شود.

این برنامه، بخشی از سری برنامه های گردشگری ملی است،کمپینی که برای زدودن تصورات غلط و افزایش دوستی ها در سراسر جامعه راه اندازی شده است.

در حالی که ۱۰۰ سال از اعطای حق رای به زنان می گذرد، مرکز اسلامی لیدز تصمیم گرفته است تا داستان زنان مسلمان مستقل،قوی،صبور و کمک کننده در این شهر را به گوش افکار عمومی برساند تا مشخص شود که مسلمانان به ویژه زنان چه نقشی در بهبود شرایط اجتماعی و حتی اقتصادی در این شهر داشته اند.

هماهنگ کننده منطقه ای مرکز اسلامی گفت که تعداد زیادی از غیر مسلمانان در این مراسم شرکت داشتند تا از نزدیک با داستان مسلمانان و فعالیت های آنها در انگلیس آشنا شوند.

منبع: شبستان

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار