تاریخ انتشار :

مسجد شهر کورونا

برگزاری مراسم سالانه «درهای باز» و نمایشگاه اسلامی

مسجد شهر کورونا در ایالت کالیفرنیای آمریکا، مراسم «درهای باز» برگزار کرد که شامل نمایشگاه اسلامی و بازدید از بخش های مختلف جامعه اسلامی بود. در این مراسم بازدیدکنندگان غیرمسلمان زیادی حضور داشتند.

   به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از PE، جامعه اسلامی شهر کورونا واقع در ریورساید در ایالت کالیفرنیای آمریکا، روز گذشته مراسم «درهای باز» برگزار کرده که شاهد حضور تعداد زیادی از بازدیدکنندگان غیرمسلمان از این مرکز اسلامی بود.

این مراسم سالانه «درهای باز» بعد از ظهر روز گذشته در مرکز جامعه اسلامی کورونا – نورکو برگزار شد و غیرمسلمانان در تور «بازدید از بخش های مختلف مسجد» شرکت کرده و فرصتی پیدا کردند که از نمایشگاه دینی برگزار شده در همین راستا بازدید به عمل آورند. از جاذبه های این نمایشگاه دینی، نسخ قرآنی به زبان های مختلف از جمله زبان اسپانیایی و خط بریل(الفبای نابینایان) بود. در باجه های برپا شده در نمایشگاه نیز، جوانان داوطلب مسلمان به سئوالات شرکت کنندگان درباره دین اسلام و مسائل مختلف دیگر پاسخ می دادند.

یحیی فدال سخنگوی جامعه اسلامی، یک سخنرانی تصویری «آشنایی با اسلام» را برای حضار در این مراسم ارائه داد.

گفتنی است این سازمان اسلامی نخستین بار در سال ۱۹۸۸ راه اندازی شد و سپس نزدیک به ۱۰ سال پیش به مکان کنونی انتقال پیدا کرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار