تاریخ انتشار :

اعظم نسیم جانسون

تازه‌مسلمان آمریکایی:حضرت عباس(علیه السلام) قهرمان من شد

یادم هست وقتی که اولین بار دربارۀ جریان کربلا مطالعه می‌کردم، اولین شخصیتی که با او آشنا شدم، عباس(علیه السلام) بود. در این باره خواندم که عباس(علیه السلام) رفت آب بیاورد و چطور او را بی‌رحمانه کشتند و چطور تا آخرین لحظه تلاش کرد که آب را به خانواده‌اش برساند! نمی‌دانم چه شد که

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) نویسنده احمد عبداله‌زاده مهنه/ تازه‌مسلمان آمریکایی با یادآوری رشادت و فداکاری حضرت_اباالفضل‌العباس(علیه السلام)، به ساحت علمدار کربلا ابراز ارادت کرده است.

 اعظم نسیم جانسون در نوشته‌ای از اولین آشنایی خود با ماجرای کربلا سخن گفته است.

او در صفحۀ فیسبوک خود نوشته است:

یادم هست وقتی که اولین بار دربارۀ جریان کربلا مطالعه می‌کردم، اولین شخصیتی که با او آشنا شدم، عباس(علیه السلام) بود. در این باره خواندم که عباس(علیه السلام) رفت آب بیاورد و چطور او را بی‌رحمانه کشتند و چطور تا آخرین لحظه تلاش کرد که آب را به خانواده‌اش برساند! نمی‌دانم چه شد که مدتی اسم ایشان را فراموش کرده بودم؛ ولی هیچ‌وقت وفاداری او به خانواده‌اش را فراموش نکرده‌ام و همچنین اراده و قدرتی که برای موفقیت به‌کار بست. ایثار او همیشه اثر خودش را در دلم باقی خواهد گذاشت. عباس(علیه السلام) قهرمان من شد. لطفاً در دعاهایتان از خدا بخواهید که به من هم آن عزم و اراده را در راه خودش عنایت کند. سبحان‌الله!

منبع: نونگار

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار