تاریخ انتشار :

آفاق شیعه

فصلنامه ای برای پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی

دومین شماره «آفاق شیعه»: فصلنامه ای برای پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی از سوی «حلقه مطالعاتی طومار اندیشه» به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) منتشر شد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) دومین شماره «آفاق شیعه»: فصلنامه ای برای پیشبرد و تقویت مطالعات آکادمیک در علوم انسانی از سوی «حلقه مطالعاتی طومار اندیشه» به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) منتشر شد.

در این شماره علاوه به سه مقاله در حوزه مطالعات علوم انسانی، مصاحبه با  «علی فرج» استاد دانشگاه بیکوکا میلان، بازنشر مقاله‌ای از مرحوم پروفسور فلاطوری، آشنایی با برخی مفاهیم آکادمیک در تحصیل و درخواست برای موقعیت‌های دانشگاهی بین‌المللی، متن کامل  کارگاه «فرصت‌های تحصیل پژوهش و بورسیه در کالج رویال هالووی لندن» و کارگاه «نگاهی به انسان‌شناسی اسلام: با تاکید بر مطالعات ایرانی و تشیع» درج شده است. در ادامه جدیدترین کتاب‌ها به زبان‌های اروپائی در حوزه مطالعات شیعی که در آکادمیای بین الملل به انتشار رسیده معرفی شده و به کنفرانس‌ها و وقایع علمی اخیر در عرصه شیعه‌پژوهی در آکادمیای بین الملل اشاره شده است. در پایان نوشتاری به زبان انگلیسی توسط یکی از مدرسان بین المللی زبان انگلیسی با عنوان «چگونه انگلیسی آکادمیک را بیاموزیم؟» که اختصاصاً برای این شماره آفاق شیعه به نگارش درآمده، به چاپ رسیده است.

در صورتی که تمایل به تهیه نسخه دیجیتال این شماره را دارید به این لینک مراجعه کنید و در صورتی که مایل به در اختیار داشتن نسخه چاپی آن هستید، با آی‌دی @toumareandisheh در تلگرام و یا ایمیل toumareandisheh@gmail.com مکاتبه کنید.

منبع: مهر

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار