تاریخ انتشار :

انجمن شهید ادواردو آنیلی و خانه مشروطه اصفهان

برگزاری نمایشگاه «وطنم پاره تنم» در دانشگاه های اصفهان

نمایشگاه «وطنم پاره تنم» با موضوع مرجع بیداری اسلامی به همت انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی و خانه مشروطه وابسته به شهرداری اصفهان در دانشگاه های اصفهان برپاشد.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) در صدمین سالگرد بزرگداشت مرجع بزرگ عالم تشیع آیت الله العظمی آقا نجفی اصفهانی ، نمایشگاهی با محوریت معرفی این عالم ربانی و دیگر علما و مراجع بزرگ جهان اسلام در دو سده ی اخیر؛ در دانشگاههای اصفهان به طور همزمان برگزار گردید.

خانه مشروطه اصفهان با تلاش انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی؛ اولین انجمن اسلامی شهر اصفهان که تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۸۵شروع به فعالیت کرده است ، این برنامه را اجرا کرد.
قائم مقام انجمن اسلامی، شهید ادواردو آنیلی را بنا به فرموده امام راحل از مصادیق صدور انقلاب خواند و گفت: از اهداف این انجمن، معرفی اسلام و جذابیت های آن می باشد که در روی آوردن شخصیت های تازه مسلمان بسیار موثر بوده است همچنین معرفی تازه مسلمانانی که اسلام را در دنیای کفرآمیز و شیطانی امروز انتخاب کرده و رستگار شدند.
وی در ادامه باا اشاره به فعالیت های انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی افزود: کارهای تحقیقاتی و ارائه نتایج این تحقیقات در قالب برگزاری نمایشگاه ، تالیف و تدوین کتاب و فلش کارت از مجموعه های نمایشگاهی؛ که شامل نمایشگاههای : انقلاب ما صادر شد ، ولایت فقیه، سیره امام خمینی ، سیره امام خامنه ای، آزادیخواهان، من یک محجبه ام و… بخشی از فعالیت های این انجمن است.
طاهری همچنین در مورد برگزاری همایش مرجع بیداری اسلامی عنوان کرد : با برگزاری این نمایشگاه ها به کمک خانه مشروطه اصفهان آن هم در دانشگاه ها که مصدر بیداری در جامعه اسلامی اند؛ درصدد معرفی چهره های موثر در جریان بیداری اسلامی اخیر به جامعه دانشگاهی هستیم.
وی درباره برپایی نمایشگاه های «وطنم پاره تنم» در دانشگاههای ؛ اصفهان، علوم پزشکی ، صنعتی و پیام نور گفت: در تلاشیم تا این نمایشگاه ها را به یاری خدا و عنایت امام زمان (عج) ، با همکاری سایر دانشگاه ها در سراسر کشور برگزار کنیم.
قائم مقام انجمن اسلامی ادواردو آنیلی با اشاره به مغفول ماندن نقش مراجع بزرگ تشیع در بیداری اسلامی افزود: کم کاری نهادهای متولی و تلاش دشمن برای مخدوش کردن چهره های شاخص و موثر در بیداری اسلامی باعث شده است که بسیاری از این بزرگان را که در حفظ و حراست از عزت و کیان اسلام و ایران نقش بسزایی داشته اند را فراموش کرده و عملا زمینه را برای رشد فرقه های ضاله ، عرفانهای کاذب و شخصیت پردازی های دروغین دشمن فراهم کنیم .
طاهری در پایان برگزاری اینگونه نمایشگاه ها در فضای کشور اسلامی مان بویژه دانشگاه ها را سنگ بنای فعالیتی بزرگ خواند و ابراز امیدواری کرد که این حرکت ارزشی در سایر مراکز آموزش عالی کشور نیز ادامه پیدا کند.
گفتنی است، نمایشگاه مرجع بیداری اسلامی از ۲۵ مهرماه تا سوم آبان ماه در دانشگاههای اصفهان برپا خواهد بود.
منبع: ایمنا-۲۸مهر ۱۳۹۰

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار