تاریخ انتشار :

سفر به اسلام

قرآن سبب هدایت من بوده و قرآن وسیله هدایت همه جهانیان نیز است

کمال ایکورا - قرآن

اسلام بهترین هدیه است که الله متعال در طول زندگی به من عطا نموده است.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) پیاده سازی زینب پیرعباسی گروه تحقیقات (انجمن شهید ادواردو آنیلی) قرآن چراغ هدایت پروفسور کمال ایکورا استاد دانشگاه علوم سیاسی ژاپن شد

من در حال حاضر در یکی از کلاس های درس دانشگاه آیوی ژاپن هستم که در شهر توکیو واقع شده است.

هم اکنون پروفسور کمال ایگورا در حال سخنرانی درباره اسلام و شریعت اسلامی می باشد.

* اسم من کمال ایگورا آنسوچی است. استاد دانشگاه علوم سیاسی دانشگاه آیو شعبه چونان لوچی ساوا هستم.

کمال ایکورا - قرآن

کمال ایکورا – قرآن

– چگونه با اسلام آشنا شدید؟ چگونه مسلمان شدید؟ می خواهم این را بدانم! چرا که به من گفته شده در مورد این موضوع زیاد اطلاع رسانی نکردید و من می خواهم این را بدانم.

* تحقیقات من درباره اسلام از سال ششم در دانشگاه شروع شد. در سال ششم درسی به عنوان قانون گذاری اسلامی داشتیم و من در آن کلاس حاضر می شدم و در جلسات آن مشارکت می کردم. در آن چیز زیادی درباره اسلام نمی دانستم و معلومات من در مورد اسلام بسیار کم بود. آن زمان روابطم با مردم خوب نبود و اجتماعی نبودم و این رفتار مرا بسیار می رنجاند. تا اینکه روزی جزوه هایی را بر روی یکی از میزهای کلاس یافتم و به سرعت آن را ورق زدم و چشمم به آیه ای از آیات قرآن افتاد و معنای آیه این بود که تمام انسان ها از خاک آفریده شده اند.

– پروفسور هنگامی که این آیه را خواندی چه بود؟ چه احساسی به شما دست داد؟ چرا که این اولین آیه ای بود که خواندی و این آیه معنی بسیار مهمی دربردارد.

* رابطه اجتماعی من با مردم خوب نبود. از خودم پرسیدم چرا رابطه من با مردم خوب نیست با وجود اینکه سرشت همگی ما یکی است. دلیل این رفتار من این بود که من تا اندازه ای مغرور و متکبر بودم. بعد از اینکه این آیه را خواندم احساس آرامش قلبی به من دست داد. الحمد لله رب العالمین. قبل از اینکه این آیه را مطالعه کنم اینقدر متکبر بودم که به کسی غیر از خودم در دنیا توجه نمی کردم و بعد از اینکه این آیه را خواندم دیدگاهم نسبت به دنیا و مردم و حتی خودم تغییر کرد و به آرامش فراگیری دست یافتم. این تغییر اولین ارتباط من با قرآن و آیات قرآنی بود. من معتقدم که این بزرگترین هدیه الهی در طول زندگی من بود. بهترین هدیه از جانب الله متعال.

– ایشان می گویند اسلام بهترین هدیه است که الله متعال در طول زندگی به من عطا نموده است. بیشتر از ده نفر از دانشجویان دانشگاه به دست او مسلمان شده اند و این اتفاق فقط در مدت زمانی که او در دانشگاه معروف لوبو توکیو مشغول به تدریس بوده افتاده است.

* قرآن سبب هدایت من بوده و قرآن وسیله هدایت همه جهانیان نیز می باشد.

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار