تاریخ انتشار :

بیداری پلاس نوشت

دلنوشته ی جوان تازه مسلمان شده کرجی درخصوص مراسم عزاداری امام حسین(ع)

جوان رهیافته #کرجی که با تحقیق و مطالعه از فرقه ضاله #بهائیت به #دین اسلام تشرف پیدا کرد ، دلنوشته ای از حضور خود ودوتن دیگر از جوانان #رهیافته در مراسم عزاداری ماه محرم در #هیئت_مکتب_الزهرا_سلام_الله_علیها برای گروه رسانه ای #بیداری_پلاس ارسال کرده است که به شرح زیر می باشد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )

 

به نام خدا
السلام علی الحسین و علی علی ابن الحسین

و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

سلام ای چشم‌هایی که آب را شرمنده نجابت خود کردی….
من جوان تازه مسلمان شده ای هستم که بعد از بیست سال و اندی امسال متولد شدم . زمانی که به دین اسلام تشرف پیدا کردم جان گرفتم و در زندگی چیزهای فراوانی دیدم ولی لذت مسلمان شدنم را نمی توانم بیان کنم چون قابل ذکر نیست ؛ در این ایام با دوستانم که آنها هم تازه مسلمان شده اند همه حال خوبی داریم و اما محرم چه ماه انسان سازی که سعادت پیدا کردیم به همراه دو تن از دوستان مسلمان شده ام به هیئت برویم اول هیچ تصوری نداشتیم ، با همراهی یکی از دوستان خوبمان که از قبل مسلمان بود قرار شد برویم هیئت مکتب الزهرا سلام الله علیها در شهر تهران که آقای محمد طاهری مداح نورانی و مهربان این مراسم بود . وارد شدیم، جمعیت همینطور زیاد و زیاد تر میشد مراسمی که سعادت میخواهد در آن حاضر شویم برایم تعجب داشت این همه آدم این همه عزادار و مشکی پوش .
لحظه شماری میکردم برای شروع مراسم چه افراد باعزت و مهربانی به عنوان خادم هیئت از ما استقبال کردند تا به محل اصلی مراسم وارد شدیم.
بعد چند لحظه ای آقای طاهری شروع به خواندن کرد ، روضه ای پر معنا از کربلا و شخص حضرت عباس (ع).
وای بغض گلویم را گرفته بود حس خاصی بود حس سبک شدن چه اندوهی چه دردی ، موهبت درک اهل بیت را فرقه پوشالی به نام بهائیت در ایام قبل از تشرف به اسلام از من سلب کرده بود .
حرف هایی شنیده بودم که باطل بود ولی آن شب برایم دانشگاهی بود که تمام جواب سوالاتم را در روضه حضرت عباس (ع) گرفتم. آری اشک بر چشمانم حلقه زده بود و صدای ناله ها که از واقعه عاشورا در ذهنم تداعی میشد، تمام وجودم را پرکرده بود .
آری باروضه نفسم تازه شد امیدی گرفتم تاکه بگویم کاش منم مانند جوانان بنی هاشم شوم وای من دگر از امشب یک هیئتی هستم ممنون ازآقای #طاهری عزیز که در این مراسم قسمت شد از نزدیک در کنارشان باشم و یک خواهش دارم که تا دعایی کنن تا پدر و مادرم راهشان را پیدا کنند و آنها هم ازتشکیلات پوشالی بهائیت خارج شوند و من هم روزی با آنها بتوانم به روضه حضرت ابوالفضل العباس (ع) بیایم.
به امید آنکه تمام گمراهان بهائیت واقعیت را پیدا کنند.
جوان مسلمان عاشق اهل بیت
محرم ۱۳۹۷

برای آشنایی با این فرقه ضاله اینجا را کلیک کنید

بردای دانلود سیر نمایشگاهی آشنایی با بهاییت اینجا را کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن بهاییت

 

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار