تاریخ انتشار :

جامعه اسلامی ماساچوست،

آشنا کردن مردم با فرهنگ ها و سنن اسلامی

جامعه اسلامی ماساچوست، تور فرهنگی «بازدید از مراکز و اجتماعات اسلامی» برای مردم و گردشگران برگزار می کند تا مردم را با فرهنگ ها و سنن اسلامی آشنا سازد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )به نقل از wcvb، جامعه اسلامی ایالت ماساچوست در آمریکا،  یکشنبه، ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۸،  تور فرهنگی «بازدید از مراکز و اجتماعات اسلامی» برای مردم و گردشگران برگزارکردند.

درحالی که جامعه اسلامی شهر بوستون، پایتخت این ایالت در سال های اخیر با توسعه قابل توجهی روبرو بوده، مسلمانان به فکر آشنا کردن مردم با فرهنگ ها و سنن اسلامی افتاده اند.

گفته می شود در «تور فرهنگی اسلامی» قرار است از اماکن مختلف متعلق به مسلمانان از جمله غذاخوری های حلال مانند «خانه کباب بوستون»، فروشگاه های ارائه دهنده البسه محجبه و اسلامی،  همچنین نخستین مسجد نیوانگلند واقع در محله کوینچی و بزرگترین مسجد ساخته شده در محله روکزبری شهر بوستون بازدید به عمل آید.

سلما کاظمی، مدیر اجرایی موقت انجمن اسلامی «مرکز فرهنگی بوستون» و ننسی خلیل، پروفسور و استاد سابق دانشگاه هاروارد از برگزار کنندگان این تور بازدیدی هستند. جان رابینز از شورای روابط اسلامی آمریکایی نیز صحبت هایی درباره افزایش جرایم نفرت محور علیه مسلمانان خواهد داشت.

به علاوه حاج وفا یک خطاط حرفه ای و از خوشنویسان اسلامی که در آکادمی نور در شهر بوستون تدریس می کند، درباره ویژگی های خوشنویسی عربی صحبت خواهد کرد.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار