تاریخ انتشار :

تازه‌مسلمانان :

نماینده دانشگاه هامبورگ آلمان در کربلا مسلمان و شیعه شد

هنگامی که این خیل عظیم جمعیت را مشاهده کردم که چگونه برای رسیدن به کربلا از دور ترین نقاط با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر در حال حرکت اند، احساس کردم برای یک لحظه گمشده خود را یافته ام و قلبم به درستی انتخابم گواهی می داد.

به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از ادیان نیوز، نماینده دانشگاه هامبورگ آلمان در حرم مطهر آقا ابا عبدالله الحسین  علیه السلام در کربلا موفق به تشرف به دین اسلام گردید.

“دکتر هارد اشنایدر” استاد دانشگاه هامبورگ آلمان که برای ارئه طرح و تحقیق پزشکی به دعوت مقامات محلی کربلا به این شهر سفر کرده بود در یکی از بهترین مکان های دنیا موفق به تشرف به دین مبین اسلام گردید.

دکتر هارد اشنایدر در مصاحبه خود با خبرنگار الوطن گفت: این دومین باری است که من به این شهر مقدس می آیم  و این بار زمانی که وارد صحن مطهر شدم احساس عجیبی به من دست داد که غیر قابل وصف است و تا به حال چنین حسی را درک نکرده بودم.

دکتر اشنایدر که اکنون نام “حسن” را برای خود انتخاب کرده است گفت: هنگامی که این خیل عظیم جمعیت  را مشاهده کردم که چگونه برای رسیدن به کربلا از دور ترین نقاط  با شور و اشتیاقی وصف ناپذیر در حال حرکت اند، احساس کردم برای یک لحظه گمشده خود را یافته ام  و قلبم به درستی انتخابم گواهی می داد.

” نصیف جاسم الخطابی” معاون رئیس شورای استانی در کربلا ،در همین باره گفت: این سعادت بزرگی برای ایشان بوده که در چنین مکان مقدسی به دین مبین اسلام مشرف شوند.

در ادامه این گفتگو “شیخ عبدالمهدی کربلائی” مدیر آستانه مبارکه آقا اباعبدالله الحسین (ع) پس از تبریک به این دکتر تازه مسلمان شده آلمانی چگونگی پیدایش این نهضت  عظیم و قیام امام حسین (ع) را برای وی توضیح داد.

اشتراک گذاری :


  1. سام گفت:

    چرا نظر من رو پاک کردید. فقط سوال کردم

  2. سام گفت:

    سایت شخصی ایشون رو نگفتید؟ جایی که خودش هم اعلام کرده باشه.

  3. سام گفت:

    ببخشید ولی منبع دقیق نیست

    • edvardo گفت:

      متاسفانه بخاطر نبود خبرنگار تخصصی و دلسوز در این عرصه جزئیات کمتر در اخبار قید می شود خصوصا در رعراق و بقاع متبرکه چرا که خود خبر برای برخی دوستان خبر نگار مهمتر است تا موضوع خبر انشالله به مرور این مورد اصلاح می شود
      البته گاها خود افراد بخاطر موقعیت حساسی که در آن زمان دارند هم از گفتگو سرباز می زنند چرا که برایشان ارتباط با خدا مهمتر از رسانه ای کردن موضوعاته و گاهی رسانه ای شدن موضوع بدون اطلاع آنها صورت می گیرد
      در هر صورت کمک خوانندگان اخبار که افراد را می شناسند هم می تواند در معرفی کامل تر این شخصیتها موثر باشد
      گرفتن اطلاعات دقیق تر از چنین مواردی چون در عراق و در یک کشور دیگر صورت گرفته برای ما کمی سخت است چرا که این دغدغه گاه برای مطلعین ماجرا وجود ندارد که این افراد را به جامعه و جهان معرفی کنند

آخرین اخبار