تاریخ انتشار :

دبی

مشرف شدن دو جوان استرالیایی به دین مبین اسلام

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،در تاریخ ۱۶ آدر ماه ۱۳۹۶ دفتر مسجد امام حسین (ع) دبی میزبان دو جوان از کشور استرالیا بود. این دو جوان  بعد از پی بردن به حقانیت دین اسلام تصمیم به تشرف به آیین محمدی می گیرند که برای این […]

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )،در تاریخ ۱۶ آدر ماه ۱۳۹۶ دفتر مسجد امام حسین (ع) دبی میزبان دو جوان از کشور استرالیا بود. این دو جوان  بعد از پی بردن به حقانیت دین اسلام تصمیم به تشرف به آیین محمدی می گیرند که برای این امر مبارک به مسجد امام حسین(ع) مشرف شدند .
مسجد امام حسین (ع) در سال ۱۳۶۳ ش در زمینی به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع، روبروی بیمارستان ایرانیان واقع در منطقۀ جمیرا ، خیابان الوصل با مساعدت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شیعیان خیّر مقیم امارات و با پی گیری حجت الاسلام و المسلمین برقعی نماینده وقت حضرت امام خمینی (ره) در امارات بنا گردید و طی سالهای بعد با پی گیری نمایندگان مقام معظم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در امارات ،  تکمیل و توسعه داده شد . مجموع ابنیه مسجد ۲۵۰۰ متر مربع است که شامل صحن مسجد (۴ سالن)، بخش اداری، کتابخانه، محل عرضه محصولات فرهنگی،  سرویس بهداشتی و بخش های مختلف اداری ، فرهنگی و اجتماعی می‌باشد که به ارائه خدمات می پردازند.
منبع: مسجد امام حسین دبی

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار