تاریخ انتشار :

وقتی رژیم جلاد بحرین کتاب چاپ می کند!!!

انتشار کتاب ضد تشیع به وسیله ارتش بحرین!

ویسنده این کتاب، پیروان مکتب اهل بیت را “رافضی” و اصحاب بدعت خوانده، این مذهب را فرقه ضاله نامیده و زیارت قبور را عملی کفر آمیز دانسته است.

 

 

امیر حکومت نامشروع بحرین

امیر حکومت نامشروع بحرین

به گزارش رهیافتگان:  رژیم نامشروع آل خلیفه در راستای اقدامات اختلاف آفرین خود بین شهروندان شیعه و سنی در بحرین، کتابی علیه مذهب تشیع را منتشر و توزیع کرد.

کتاب “نور السنه و ظلمات البدعه فی الکتاب والسنه” نوشته «سعید بن علی بن وهف القحطانی» اعتقادات شیعیان و آداب دینی مسلمانان ـ مانند زیارت قبور و ضریح پیامبر(صلی الله علیه وآله) و اهل بیت(علیهم السلام) که در عربستان، عراق و ایران قرار دارند ـ را بهانه ای برای تکفیر پیروان مذهب اهل بیت(علیهم السلام) قرار داده است.

نویسنده این کتاب، پیروان مکتب اهل بیت را “رافضی” و اصحاب بدعت خوانده، این مذهب را فرقه ضاله نامیده و زیارت قبور را عملی کفر آمیز دانسته است.

این کتاب که ارتش بحرین هزینه انتشار و پخش آن را بر عهده گرفته است، جشن های شیعیان و پیروان دیگر مذاهب اسلامی به مناسب ولادت پیامبر(صلی الله علیه وآله)، معراج پیامبر(صلی الله علیه وآله) ونیمه شعبان را شبیه به عیدهای یهودیان و مسیحیان دانسته و این عمل را منافی با دین خوانده است.

 

 

 

القحطانی همچنین در کتاب ضاله خود، به اسماعیلیان، علویان نصیری و دروزیان به عنوان فرقه های دیگر تشیع نیز پرداخته است.

 

 

بخش باصطلاح ارشاد دینی ارتش بحرین پیش از این کتاب دیگری از این نویسنده را تحت عنوان “نور التوحید و ظلمات الشرک فی ضوء الکتاب والسنه” را منتشر و توزیع کرده بود که مضامین تکفیری مشابهی را در بردارد.

گفتنی است ارتش رژیم غاصب بحرین در طول چند سال انقلاب کرامت مردم این کشور دهها مسجد شیعیان را تخریب نموده و با نوشتن عبارت های توهین آمیز بر دیوار مساجد دیگر و حمله به مراسم دینی، نقش منفی بزرگی در ایجاد اختلف در این کشور داشته است.

منبع: جام نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار