تاریخ انتشار :

روایت پیشخدمت مسیحی از یک یادداشت اسلام‌ستیزانه

خلیل پیشخذمت آمریکایی

این اتفاق به من آموخت که باید راه صحیحی را برای زندگی انتخاب کنم. افراد آکنده از نفرت به حرف‌های خود ادامه دهند. شما فقط کمک می‌کنید که من سرنوشت خودم را تعیین کنم.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) – خلیل، شهروند مسیحی اهل آمریکا که به عنوان پیشخدمت در یک رستوان کار می‌کند، از رفتار اسلام‌ستیزانه مشتریانی سخن گفت که او را با یک فرد مسلمان اشتباه گرفته بودند.

 به نقل از ایکنا خلیل کویل (Khalil Cavil) یک شهروند مسیحی است که به عنوان پیشخدمت رستوران در ایالت «تگزاس» آمریکا کار می‌کند.

وی چندی پیش در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از یادداشتی که در کنار صورتحساب رستوان برای وی به جای گذاشته بودند، نوشت:

«دیشب در محل کارم چنین یادداشتی به دستم رسید. یک لحظه نمی دانستم به چه چیزی فکر کنم یا چه کاری را انجام دهم. بسیار اندوهگین شدم. این یادداشت نشان می‌دهد که نژادپرستی هنوز هم وجود دارد. طبیعتا این چیز جدیدی نیست و ممکن است برای شما هم اتفاق بیفتد. این اتفاق به من آموخت که باید راه صحیحی را برای زندگی انتخاب کنم. افراد آکنده از نفرت به حرف‌های خود ادامه دهند. شما فقط کمک می‌کنید که من سرنوشت خودم را تعیین کنم.»

تصویری که خلیل منتشر کرد فیش صورتحسابی را نشان می‌داد که روی آن جمله «ما به تروریست‌ انعام نمی‌دهیم» درج شده بود.

پیشخدمت امریکایی
پیشخدمت امریکایی

مشتری‌ها به خاطر این که این پیشخدمت «خلیل» نام دارد، تصور کرده بودند که او یک مسلمان است و به همین دلیل برای وی چنین یادداشتی را نوشته بودند.

یادآور می‌شود؛ در برخی از رستوران‌های آمریکا به دلیل این که حقوق‌ دریافتی پیشخدمت‌ها زیر حقوق پایه است، مردم برای جبران این دستمزد پایین به آن‌ها انعام می‌دهند.


اشتراک گذاری :


آخرین اخبار