تاریخ انتشار :

بانوی رهیافته کرجی

اسلام کامل‌ترین دین برای رسیدن به آرامش و سعادت است

بانوی کرجی که از منتسبین به فرقه ضاله بهاییت بود با حضور در صحن مقدس آستان امامزاده حسن(علیه السلام) کرج پس از ادای شهادتین به دین اسلام و مکتب شیعه اثنی عشری گروید.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) حجت‌الاسلام حسین قبادی ضمن تبریک میلاد ثامن‌الحجج حضرت امام رضا (علیه السلام) اظهار داشت: این بانوی کرجی همزمان با میلاد امام رضا (علیه السلام) به دین اسلام مشرف شد و با اختیار مذهب شیعه نام خود را در لیست محبان و شیعیان اهل بیت(علیهم السلام)  ثبت و ضبط کرد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز افزود:هیچ دینی نمی‌تواند احکام و اعتقاداتی همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد، زیرا کامل‌ترین و مفیدترین دستورات دینی، دستورات دین اسلام هستند که فرد با اعتقاد و پایبندی به آنها خود را در جایگاهی می‌یابد که ابرار و صالحین هستند.

وی با بیان اینکه اسلام کامل‌ترین دین برای رسیدن به آرامش و سعادت است، بیان کرد: دین اسلام برای رسیدن به آرامش و سعادت ابدی است و فرصت‌‌های بسیاری در این دین برای نزدیک شدن به خدا وجود دارد و امیدوارم همه بتوانند در محضر حق تعالی، پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) و ائمه‌اطهار(علیهم السلام) به وظایف خود عمل کنند و عامل به دستورات دینی و الهی باشند.

قبادی تصریح کرد: این بانوی  تازه مسلمان شده، مطالعه و تحقیق در زمینه دین اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی ایران و کرامات حضرت فاطمه‌زهرا(سلام الله علیها) را علت گرایش و انگیزه خود برای تشرف به دین اسلام عنوان کرد.

بانوی رها یافته از دام بهاییت  گفت: کار من چند سال تحقیق و مطالعه در باب ادیان و مشکلات موجود در فرقه ضاله بهاییت و شناخت دین اسلام و مذهب شیعه بود کهبامطالعه در خصوص مقام والا و سیره حضرت فاطمه الزهرا (س)، علاقه‌مندی شدیدی به الگو گرفتن و پیروی از راه این بزرگ بانوی جهان پیدا کردم.

وی افزود: هیچ دینی نمی‌تواند احکام و اعتقاداتی  همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد زیرا کامل‌ترین و مفیدترین دستورات دینی دستورات دین اسلام هستند و با افرادی که در فرقه ضاله بهاییت هستند باکمی مطالعه در دین اسلام مسیر را خواهند پیدا نمود و از گمراهی خارج خواهند شد.

این بانوی ساکن کرج نوع نگاه اسلام به زن را  یکی از علل گرایش به دین اسلام عنوان کرد و گفت: در این دین نگاه ابزاری به زن وجود ندارد و باوجود حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، کرامت و شأن انسانی آن‌ها محفوظ می‌ماند همچنین با توجه به مطالعه سخنان بزرگان، دین اسلام مقام و ارزش زن توجه خاصی شده است وبزودی در این موضوع تحقیقاتم را در سطح گسترده‌تری آغاز خواهم کرد.

وی در خصوص برخی از رفتارهای فرقه ضاله بهائیت گفت: آنها یک تشکیلات حمایتی از سمت کشورهای ستمگر هستند که افراد را در تشکل خود به صورت ابزاری مورداستفاده قرار می‌ دهند و اعضایشان همانند سربازان پیاده‌نظام باید دستورات صادره آنان را بدون چون و چرا انجام دهند.

بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه سران این تشکیلات به موضوع جایگاه زن نیز نگاهی ابزاری دارند اظهار کرد: فضای روح‌انگیزی در امامزادگان کرج وجود دارد که مقدس است و من در زمان خواندن متن تشرف در امامزاده حسن(ع) کرج، آرامش درونی بی نظیری را احساس کردم، به طوری که تصور می‌کنم امروز یکی از بهترین روزهای عمر من است.

منبع: تسنیم-فارس

برای آشنایی با این فرقه ضاله اینجا را کلیک کنید

بردای دانلود سیر نمایشگاهی آشنایی با بهاییت اینجا را کلیک کنید

دانلود اپلیکیشن بهاییت

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار