تاریخ انتشار :

رایزنی فرهنگی ایران در آلمان

اسلام؛ اصلاح‌کننده مسیحیت: چیزی که مسیحیان می‌توانند از مسلمانان یاد بگیرند

«اسلام؛ اصلاح‌کننده مسیحیت: چیزی که مسیحیان می‌توانند از مسلمانان یاد بگیرند» از کتب منتشره در آلمان و نوشته «ریتا کونن»، نویسنده آلمانی است.

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان ) به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در آلمان؛ این کتاب در سال ۲۰۱۸ به زبان آلمانی انتشار یافته است و ۴۱۲ صفحه دارد.

ریتا کونن(Rita Kuonen )، نویسنده کتاب «اسلام اصلاح‌کننده مسیحیت»، در توضیح این کتاب نوشته است:«من از منتقدان اسلام بودم و تحت تأثیر رسانه‌ها قرار داشتم، اما مجبور شدم که حقیقت را بپذیرم. من تاریخ اسلام را بررسی کردم، تلاش کردم تا اطلاعاتم را در حوزه سیاسی بالا ببرم و به مطالعه قرآن بپردازم. نتیجه بررسی‌هایم را در کتاب «اسلام اصلاح‌کننده مسیحیت؛ چیزی که مسیحیان می‌توانند از مسلمانان یاد بگیرند» خلاصه کرده‌ام.

رسانه‌ها از طریق ایجاد تنفر در میان پیروان ادیان سود می‌برند و به نظرم هیچ‌گاه به اندازه امروز، نیاز به روشنگری در این زمینه نداشتیم. در این کتاب من سعی کرده‌ام به سؤالات تاریخی، سیاسی و علمی از منظر اسلام و مسیحیت پاسخ دهم. از سوی دیگر، خوانندگان با خواندن این کتاب متوجه می‌شوند که مسیحیان می‌توانند چه چیزهایی را از اعتقادات اسلامی بیاموزند.»

منبع:ایکنا

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار