تاریخ انتشار :

دیانا حداد

خواننده ومجری مشهور مسیحی لبنانی مسلمان شد

دیانا حداد، یکی از خوانندگان و مجری های مشهور لبنانی است. او یکی از محبوب ترین و موفق ترین خوانندگان جهان عرب در اواخر دهه ۱۹۹۰ بوده است. دیانا حداد پس از مرگ مادرش، به اسلام گروید و به مکه هم سفر کرد. دیانا حداد به ندرت در مورد اعتقادات مذهبی خود صحبت می کند. او پیش از این …

 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )  دیانا حداد پس از مرگ مادرش، به اسلام گروید و به مکه هم سفر کرد. دیانا حداد به ندرت در مورد اعتقادات مذهبی خود صحبت می کند. او پیش از این تنها یک بار در مصاحبه با یک مجله عربی درمورد چگونه مسلمان شدن و واکنش نسبتا تند خانواده مسیحیش مصاحبه کرده بود. اکنون و پس از چند سال، این خواننده مشهور لبنانی مجددا در مورد چگونه مسلمان شدنش با شبکه ام بی سی مصاحبه کرده است.

حداد در این مصاحبه توضیح داده است که چگونه به آغوش اسلام آمده و مسلمان شده است. بنا به گفته حداد، در ابتدا این ازدواج با یک مرد مسلمان بوده است که او را به اسلام آوردن تشویق کرده است، اما آنچه او را بیش از پیش به سمت اسلام کشانده است، مرگ مادر مسلمانش بوده است. دیانا حداد حدودا دو هفته پس از فوت مادرش رسما به اسلام می گرود. اتفاق جالب این است که این اتفاق مهم در زندگی او همزمان با حلول ماه رمضان هم بوده است.

خواننده مشهور عرب در این مصاحبه همچنین از علاقه اش به انجام فرایض مذهبی اسلامی گفته است. دیانا حداد در مصاحبه خود اشاره کرد که اکنون نماز و روزه و خواندن قرآن را یاد گرفته و آنها را انجام می دهد. او در این مصاحبه اشاره دارد که در خانواده ای چند مذهبی بزرگ شده است. از طرفی پدرش مسیحی و از طرف دیگر مادرش مسلمان بوده است. به غیر از این، حداد گفته است که مهاجرت او برای زندگی در امارات متحده عربی و کویت باعث شد تا او با آداب و رسوم و روابط مردم خلیج فارس بیشتر آشنا شود و همین امر باعث ورود او به اسلام شد.

منبع: عصر امروز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار