تاریخ انتشار :

رونجه اندرسون؛دروازه بان تازه مسلمان تیم ملی فوتبال زنان سوئد،

به مسلمان بودنم افتخار می کنم

رونجه اندرسون دروازه بان ۱۹ ساله تیم ملی فوتبال زنان سوئد که در ۱۵ سالگی به کمک یک دوست مسلمان با دین اسلام آشنا شده بود، گرویدن خود را به دین اسلام اعلام کرد.

  به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، به نقل از aboutislam، رونجه اندرسون دروازه بان ۱۹ ساله تیم ملی فوتبال زنان سوئد، پس از سال ها تحقیق و بررسی در ادیان مختلف، به دین اسلام گروید.

وی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: من به مسلمان بودنم افتخار می کنم.

اندرسون یک عضو تیم فوتبال زنان اوپسالا گفت: اولین بار زمانی که ۱۵ داشتم توسط دوستم با دین اسلام آشنا شدم.

بعدها او شروع به مطالعه کتب اسلامی کرد و سپس به این نتیجه رسید که اسلام نور دیگری در بر دارد.

وی در این باره افزود: من یافتم که بسیاری چیزهای خوب در اسلام به من روی آورده اند. در ادامه به شرکت در نشست های مذهبی اقدام کردم و به مسجد رفتم. همه می گفتند من به دین اسلام به خاطر دوستم روی آورده ام این به هیچ عنوان درست نیست. من این تصمیم را بدون وی گرفتم.

تصمیم اندرسون برای گرویدن به دین اسلام با انتقادات زیادی از جانب اطرافیانش از جمله والدینش روبرو شده است.

اندرسون در این باره گفت: آن ها پر از پیش داوری علیه من هستند و من با نفرت های زیادی روبرو هستم. با این حال بسیار خوشحالم که مسلمان شده ام. وقتی به این دین ملحق شدم دانستم که وارد یک دین زیبا شده ام. من تمام آیات موجود در قرآن را باور دارم. من خدا را می شناسم و کمک های او را احساس می کنم.

در حال حاضر این دختر تازه مسلمان در حال یادگیری مراسم و آیین های مرتبط با دین اسلام است و می گوید که قصد دارد در رمضان امسال روزه بگیرد.

براساس آخرین آمارهای دولتی به ثبت رسیده در سال ۲۰۱۱، مسلمانان جمعیتی معادل ۴۵۰-۵۰۰ هزار نفر از جمعیت ۹ میلیونی سوئد را به خود اختصاص داده اند.

منبع: حوزه نیوز

اشتراک گذاری :


آخرین اخبار